preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 319545
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ODGOJNO-OBRAZOVNI CILJEVI PRIRODOSLOVNOG PODRUČJA KURIKULUMA
Autor: S. Mandica Starčević, 9. 1. 2017.

Opće je poznato kako učitelji i učiteljice uvijek vole naglasiti kako su zimski praznici namijenjeni djeci, dok su nama praznici rezervirani, između ostalog, i za stručna usavršavanja.

Naša škola je 5. siječnja 2017. kao domaćin ugostila učiteljice i učitelje naše županije na jednodnevnom stručnom skupu naziva " Odgojno-obrazovni ciljevi prirodoslovnog područja kurikuluma".


Viša savjetnica u AZOO,  Jadranka Domazet na početku je sve prisutne srdačno pozdravila, poželjela uspješnu i sretnu novu godinu te ugodan i uspješan rad kroz stručno usavršavanje te nas s punim povjerenjem prepustila u ruke Gordane Cecić-Sule, Mirjane Ožić i Ivane Marić Zerdun.

Predavačicama je ovo bio peti seminar na zadanu temu, ali kako su i same rekle, svaki put nešto izmjene, nadodaju ili oduzmu, osim svog predanog rada i zanimljivih imena kojima su se predstavile sudionicima i po kojima su za daljnji rad sudionike podijelile u tri skupine.

Predstavljena je i današnja tema u okviru tri tipa istraživačkog pristupa koji možemo koristiti u našem radu - strukturiranog, vođenog i otvorenog istraživanja.

Prvi zadatak bio je dobro se ugrijati i razgibati, pronalazeći zadane motive iz naše škole i slikajući popularni grupni "selfi" kao dokaz pronađenog motiva. Potom smo u dogovorenim skupinama prionuli radu, obrađivali i izvodili pokuse različitim istraživačkim pristupom te osmišljavali organiziranje istraživačke nastave na odabranoj nastavnoj temi iz Nastavnog plana i programa.

Svaka je skupina izabrala najuspješniji rad koji je prezentiran na konačnom skupnom sastanku pri kraju seminara. Sam kraj ostao je rezerviran za pitanja vezana uz zadani rad, prijedloge, komentare, ali i neizbježnu izmjenu pozitivnih iskustava i primjera dobre prakse.

                                                                 Višnja Štropin, učiteljica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju