« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Opće je poznato kako učitelji i učiteljice uvijek vole naglasiti kako su zimski praznici namijenjeni djeci, dok su nama praznici rezervirani, između ostalog, i za stručna usavršavanja.
Naša škola je 5. siječnja 2017. kao domaćin ugostila učiteljice i učitelje naše županije na jednodnevnom stručnom skupu naziva " Odgojno-obrazovni ciljevi prirodoslovnog područja kurikuluma".
Viša savjetnica u AZOO, Jadranka Domazet na početku je sve prisutne srdačno pozdravila, poželjela uspješnu i sretnu novu godinu te ugodan i uspješan rad kroz stručno usavršavanje te nas s punim povjerenjem prepustila u ruke Gordane Cecić-Sule, Mirjane Ožić i Ivane Marić Zerdun.
Predavačicama je ovo bio peti seminar na zadanu temu, ali kako su i same rekle, svaki put nešto izmjene, nadodaju ili oduzmu, osim svog predanog rada i zanimljivih imena kojima su se predstavile sudionicima i po kojima su za daljnji rad sudionike podijelile u tri skupine.
Predstavljena je i današnja tema u okviru tri tipa istraživačkog pristupa koji možemo koristiti u našem radu - strukturiranog, vođenog i otvorenog istraživanja.
Prvi zadatak bio je dobro se ugrijati i razgibati, pronalazeći zadane motive iz naše škole i slikajući popularni grupni "selfi" kao dokaz pronađenog motiva. Potom smo u dogovorenim skupinama prionuli radu, obrađivali i izvodili pokuse različitim istraživačkim pristupom te osmišljavali organiziranje istraživačke nastave na odabranoj nastavnoj temi iz Nastavnog plana i programa.
Svaka je skupina izabrala najuspješniji rad koji je prezentiran na konačnom skupnom sastanku pri kraju seminara. Sam kraj ostao je rezerviran za pitanja vezana uz zadani rad, prijedloge, komentare, ali i neizbježnu izmjenu pozitivnih iskustava i primjera dobre prakse.
Višnja Štropin, učiteljica