preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 319000
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠIBENSKI OSNOVCI UPOZNALI SE S RADOM CENTRA 112
Autor: S. Mandica Starčević, 10. 2. 2017.

Učenici prvih razreda Katoličke osnove škole u Šibenik, njih četredesetak, posjetili su danas prostorije Županijskog centra 112 i upoznali se s radom službi povodom sutrašnjeg obilježavanja Dana jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112.

Otpjevali su dežurnima i prigodnu pjesmu povodom njihovog rođendana, a zatim im uputili niz zanimljivih pitanja.

‘Kako vi možete znati kad nešto treba obavljati i kako znate kad trebate poslati hitnu?’, pitao je Mateo operatora Željka Meštrovića i dobio odgovor.

– Kad netko traži pomoć od nas mi ga uputimo. Znači baku kad zaboli nešto, a sama je kući i nema joj tko pomoći, onda nazove nas, mi nazovemo hitnu, hitna dođe po nju i zbrine baku.


Pitala su djeca operatore kako znaju kada trebaju poslati policiju na teren, a kada vatrogasce, i u glas nabrojali brojeve hitnih službi.

‘Jedna usta, jedan nos, dva oka’, slikovito su objasnili način na koji su zapamtili broj ‘112’.

– Prešli smo u fazu kad podižemo funkcionalne sposobnosti čitavog sustava 112, vatrogasnog sustava i sustava civilne zaštite na bolju razinu. To je stalni proces koji zahtjeva stalno usavršavanje ljudi, tehnike i opretativnih postupaka, zakona, svijesti građana, edukacije, da pokušamo postići takav nivo da građani budu svjesni značenja ovog broja i službi koje rade zajedno s nama. Ovisno od godine, prošle godine oko 46 tisuća poziva smo zaprimili, prijašnjih godina i više, ali proces uspostavljanja funkcionalnosti rezultira smanjenjem poziva, pa tako i onih bizarnih, istaknuo je Milovan Kević, pročelnik šibenskog područnog ureda Državne uprave za zaštitu i spašavanje.

Operater Ante Lelas smatra kako ljudi, ma koliko god razlog za poziv bio banalan, nikad ne zovu bezveze.

– Zvala je žena s recepcije u Solarisu da im je došla divlja svinja na recepciju. Dali smo joj par savjeta, između ostalog da ne otvara vrata i tako, pojasnio je Lelas.

U Županijskom centru 112 vatrogasci su već pet i pol godina. Na godišnjoj razini obave između tisuću i dvije tisuće intervencija na prostoru županije. Takav model, izjavio je županijski vatrogasni zapovjednik Darko Dukić, funkcionira besprijekorno 24 sata dnevno 365 dana u godini.

– Planiramo dodatnu nadogradnju, a otkad se projekt Holistic koristi dosta požara otkrilo se bez dojave građana, poručio je između ostalog.

                                          (PREUZETO S http://sibenskiportal.rtl.hr)





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju