« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Učeći određene nastavne sadržaje učenici često ne povezuju sadržaje iste teme iz drugih predmeta, stoga smo se ove godine odlučili podučiti učenike petih razreda kako povezivati gradivo i primjenjivati stečena znanja.
Odabrali smo temu VODA, a projekt ostvarili prošlog tjedna kad se obilježavao Dan voda 22. ožujka.
Svaki nastavnik posvetio je u tom periodu jedan nastavni sat zadanoj temi.
Kako bi naglasili potrebu zaštite voda pozvali smo u goste djelatnike NP Krka koji su nam održali edukativno predavanje, radionicu pročišćavanja vode, igre s vodom, te na kraju predstavu umjetničke skupine „Virko“.
U prilozima pogledajte kako je bilo....
ENGLESKI JEZIK, GEOGRAFIJA, LIKOVNA KULTURA
PRIRODA
Uloga korijena - procesi difuzije i osmoze
HRVATSKI JEZIK
Na satu Hrvatskog jezika učenici su ponovili pravopisno pravilo o pisanju imena rijeka, potoka, vodopada i slapova rješavajući nastavni listić i koristeći geografsku kartu. U drugom dijelu sata prisjetili su se pjesama u kojima su opjevane ljepote hrvatskih rijeka, a za domaći rad dobili su zadatak da interpretiraju pjesmu Grigora Viteza "Ogledalo Cetine" .
Učenici petih razreda na satu informatike obilježili su Svjetski dan voda. U Paintu te TAGUL - WORD CLOUD ART-u, učenici su izradili različite crteže te na taj način ukazali na važnost vode.
Ana Perak,prof.geografije