« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Učenici petih razreda nase skole, već tradicionalno, upoznaju Splitsko- dalmatinsku županiju. U pratnji razrednica Ivane Mihek i Dragane Bure te učitelja Tehničke kulture Mladena Šunjara terenska nastava održana je 21. 5. 2018. u Makarskoj, Vepricu i Radmanovim Mlinicama.
Posjet smo započeli posjetom Makarskoj upoznajući staru gradsku jezgru u kojoj se nalazi konkatedrala sv. Marka, mletačka česma, spomenik Andriji Kačiću Miošiću te Kalelarga. U crkvi sv. Marka, gdje se nalaze relikvije sv. Klementa, zaštitnika grada i i biskupije, kratko smo se pomolili te ispred nje razgledali mletačku česmu na kojoj se nalazi najstariji grb Makarske i grb providura Balbija. Nakon toga smo prošetali Kalelargom, koju zovu još i Široka ulica i koja je bila u prošlosti mjesto glavnih događanja. Uslijedilo je osvježenje sladoledom te posjet franjevačkom samostanu u kojem se nalazi Malakološki muzej, najvrijednija zbirka skoljaka u Hrvatskoj, nađenih u Jadranskom, ali i subtropskim i tropskim morima. U dvorištu muzeja vidjeli smo i brojno bilje s planine Biokova te manju paleontološku kolekciju.
Putovanje smo nastavili posjetom marijanskog svetišta u Vepricu. Svetište je posvećeno Majci Božjoj Lurdskoj, a osnovao ga je biskup dr. Juraj Carić koji je tu i pokopan. Tu smo se pomolili, osvježili, kupili suvenire te krenuli prema Omišu.
U neposrednoj blizini Omiša, uz rijeku Cetinu, nalazi se kompleks Radmanove Mlinice u kojima smo ručali, a potom krenuli prema zabavnom dijelu ovog kompleksa, gdje se nalazi ograđeno nogometno i košarkaško igralište, šah sa velikim figurama koji se igra hodajući, te igralište za mini-golf.
Učenici su se sat vremena natjecali u gusarskim igrama pod vodstvom animatorice, a igrali su razred protiv razreda.
Nakon odigrane četiri igre , rezultat je bio neriješen. Nakon toga, snage su odmjerili u igri „Graničari“ u kojoj je ekipa 5. b pobijedila.
Planirali smo za kraj odigrati i Kahoot-kviz s pojmovima i činjenicama koje smo danas naučili, no zbog loše internetske veze natjecanje ćemo izvršiti u školi.
Terenska nastava je bila izrazito lijepa i sadržajna te se nadamo da su i učenici uživali u svakom njezinom dijelu.
Ivana Mihek, učiteljica Matematike