« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Članovi Učiteljskog vijeća naše škole imali su 19. studenog predavanje na temu permisivnog odgoja kojeg je održala mr.spec. Maja Jakšić, psihoterapeutkinja. Uz nas su na predavanju sudjelovale i odgojiteljice u vjeri dvaju dječjih vrtića: Brat Sunce i Blažena Hozana.
Zanimljiva slikovnica Marle Frazee Mali šef koju nam je predavačica na početku pročitala bila je polazište cjelokupnog predavanja. A pitanja za samoprocjenu bila su sudionicima temelj za posvješćivanje odgojnih metoda koje su imali njihovi roditelji te one koje koristimo danas bilo kao profesionalci u radu s povjerenom djecom ili roditelji sa svojom djecom. Objasnila je što je permisivno roditeljstvo, o osobinama djece permisivnih roditelja, za i protiv permisivnog roditeljstva, o dugoročnim posljedicama permisivnog roditeljstva te što mozemo učiniti ako smo permisivni roditelji ili odgajatelji.
Istaknula je ulogu roditelja u postavljanju granica svojoj djeci za koju su odgovorni. A s vremena na vrijeme svi roditelji trebaju pomoć. Često roditelji ne žele znati ni priznati da rade nešto pogrešno. Upozorila je kako popustljiv odgoj ostavlja posljedice kao i neki drugi oblici zanemarivanja djeteta, jer propuštamo dragocjene trenutke podučavanja u zahtjevnim, a ponekad i napornim intervencijama s djecom.
Posljednjih desetljeća uočljiv je trend popustljivog roditeljskog odgoja kojem je cilj stvoriti neprekidno zadovoljno dijete. A kao smjerokaze kako dalje predložila je: individualne terapije za očeve ili majke koji su imali problematične odnose s vlastitim roditeljima, bračnu terapiju za roditelje koji se bore s poteškoćama u braku te obiteljske intervencije. A kao temelj istaknula je stvaranje obiteljskih pravila kojih se trebaju pridržavati svi članovi obitelji.
Sudionicu su u završnoj diskusiji iznijeli osobne odgojne primjere, a bila je mogućnost i osobnog razgovora s gošćom.
s. Mandica Starčević, ravnateljica