« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Članovi Učiteljskog vijeća naše škole su 3. ožujka tijekom svoje redovite Sjednice imali priliku upoznati mogćnost novog načina rada s učenicima: storytelling ili pričanje priča. O ovoj temi progovorila nam je I na zanimljiv način predstavila Amalija Pancirov, prof. iz OŠ Primošten. Zaista smo poput učenika sa zanimanjem pratili njezino pričanje priča i upijali uživljavanje u likove, pratili fabulu i mimiku koja je pričama davala poseban dojam.
Naša predavačica nas je upoznala s poviješću ovog oblika komunikacije i kao izvorne osobe koje su se time bavile navela naše bake i djedove. Cilj takvog načina pričanja uvijek je bila edukacija i prenošenje iskustva sa starijeg na mlađe članove zajednice. Kroz zanimljive, napete i simbolične priče, stariji su oduvijek učili mlađe kako razumjeti život i kako se ponašati u svijetu. Kao što i mi danas educiramo djecu kroz bajke, priče ili lektirne romane. U današnjem poslovnom svijetu jedna od najvažnijih stvari je prezentacija svog projekta ili proizvoda potencijalnim kupcima ili ulagačima. Tehnika za uspješno prezentiranje ima više no u posljednje vrijeme sve više ljudi koristi se upravo storytellingom. Storytelling na najizravniji način utječe na naše emocije, a znamo kako su ljudi emocionalna bića kojima je najlakše upravljati izazovemo li u njima emociju odnosno osjećaj pripadnosti.
Za kraj smo upoznali kako pričanje priča možemo ostvariti u pojedinim nastavnim predmetima za učenike različitog uzrasta. Prilika je mnogo, a nama je krenuti u ostvarenje!
s. Mandica Starčević, ravnateljica
Jednostavno: prenosimo im vrijedne, poučne i za život važne poruke o mudrosti, odgovornosti, promišljenosti, poštovanju, poštenju, empatiji i sličnim osobinama koje su s razlogom (oduvijek bile) temeljne ljudske vrijednosti. Naša je društvena zadaća njegovati ih kroz edukaciju novih generacija.