preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 319000
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EU CODE WEEK 2020.
Autor: Martina Kolovrat, 1. 11. 2020.

   

Programiranje je pisanje uputa računalu što i kako učiniti, a izvodi se u nekom od programskih jezika. Programiranje je umjetnost i umjeće u stvaranju programa za računala.

Europski tjedan programiranja provodi se kao virtualni i potpuno besplatan događaj. Ova inicijativa promiče kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja. Ideja je učiniti programiranje vidljivijim svim uzrastima, pokazati kako oživjeti ideje kodom, demistificirati ove vještine i motivirati ljude na učenje. Škole na bilo kojoj razini i učitelji svih predmeta pozvani su na sudjelovanje u EU Code Week-u kako bi pružili priliku svojim učenicima da istražuju digitalnu kreativnost i kodiranje.


Prema riječima Thierrya Bretona, europskog povjerenika za unutarnje tržište:
„Digitalne vještine, uključujući kodiranje i računalno razmišljanje, igrat će presudnu ulogu u oporavku Europe od pandemije. Učitelji, studenti, liječnici, istraživači, ali i poduzetnici ili zaposlenici u malim tvrtkama - svi će Europljani trebati svladati digitalne tehnologije. EU Code Week pruža im prave alate i vještine kako bi iskoristili mogućnosti koje donosi digitalizacija.“

Tijekom mjeseca listopada a s ciljm upoznavanja upravo te umjetnosti učiteljice Informatike Josipa Baljkas Klisović i Martina Kolovrat provele su razne aktivnosti na satima Informatike od 1. do 8. razreda te na taj način obilježile EU Code Week.

Sve te aktivnosti prožete su igrom, jer na taj način djeca najbolje uče. Tako su od 1. do 4. razreda učenici dobivali razne likove poštujući naredbe, upoznali najpoznatiji programski jezik Scratch. 

Od 5. do 8. razreda učenici su rješavali Dabar kartice, učili se programirati bez digitalne tehnologije s pomoću igre CodyRoby. Upoznali su i programiranje u planetarnoj poznatoj igri Minecraft Education Edition. 

Naša ključna misija je pomoći svakoj osobi na planetu da počne razmišljati poput računala, odnosno da počne razmišljati o problemima i kako ih riješiti. Korak po korak. S time će dobiti određenu prednost u današnjem digitalnom svijetu. Razni programski jezici će zapaliti iskru kreativnosti kod nove generacije inovatora na zabavan i kreativan način.

 

Josipa Baljkas Klisović i Martina Kolovrat, učiteljice Informatike





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju