preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 317457
Danas: 1
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SURADNJA UČENIKA 1. I 4. RAZREDA U OBRADI LEKTIRE UZ IKT ALATE
Autor: Martina Kolovrat, 23. 6. 2021.

Vlada RH proglasila je 2021. godinu Godinom čitanja ukazujući time na važnost kulture čitanja te na omogućavanje što većem dijelu društva čitanje sa zadovoljstvom i razumijevanjem. Učenike je teško motivirati na čitanje lektire dok je uloga učitelja pronaći načine kojima će učenike potaknuti na čitanje. Važno je stvoriti pozitivno ozračje u kojem učitelj prenosi ljubav prema čitanju na učenike. S tim ciljem, učenici 1.a i 4.b zajedničkom suradnjom, u lipnju 2021. obradili su lektirno djelo braće Grimm - Mačak u čizmama.                                                                                                      


   

Cilj zajedničke obrade lektire je razviti čitateljski interes, zanimanje za određene sadržaje, razviti kulturu čitanja te stvoriti naviku čitanja. Da bi učenike 1.a razreda upoznali s bajkom, učenici 4.b razreda organizirali su piknik u školskom masliniku kako bi im pročitali djelo Mačak u čizmama. Nakon čitanja i analize, učenici 4. b razreda raznovrsnim digitalnim alatima prvašićima su u potpunosti približili književni sadržaj.  Nekoliko nastavnih dana učenici 1.a razreda uživali su u otkrivanju različitih IKT alata. Zajedničkom suradnjom, korišteni su jednostavniji IKT alati poput Canve, Adobe Sparka, Flippity flashcards, Crosswords labs, Match the Memory, Break your own news, Sketchpad, Lino, Superherotar, Wordwall, Jigsaw puzzle, Word Art…          
S užitkom su rješavali kvizove o tijeku događaja, natjecali se u izvlačenju kartica sa sličicama iz bajke, rješavali križaljke, na digitalnu oglasnu ploču pisali svoje dojmove o bajci, izradili crteže, superjunake kao glavne likove, slagali puzzle s temama iz knjige, izradili pozivnicu za čitanje kao i digitalnu slikovnicu.   
https://bit.ly/macak-u-cizmama
Učenici su, pri obradi lektire na multimedijalan način,  bili aktivni sudionici odgojno-obrazovnog procesa i kreirali su vlastite materijale koji su rezultat njihovog rada. Aktivno su učili putem IKT alata, međusobno surađivali te razvijali kreativnost i maštu. Učenici 1. razreda bili su jako znatiželjni, zainteresirani, rado su sudjelovali u rješavanju postavljenih zadataka te su bili dodatno motivirani jer neke digitalne alate nisu poznavali. 
Zajednička evaluacija pokazala je da je ovakav način obrade lektire zabavna aktivnost, a ne obveza te da se uz malo kreativnosti učenicima svaki lektirni naslov može približiti na drugačiji i zanimljiviji način koristeći se besplatnim digitalnim alatima.    


Željka Ćaleta Car i Antonija Mamužić, učiteljice





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju