preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 317466
Danas: 10
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
DRUGA FAZA PROGRAMA E-ŠKOLE
Autor: S. Mandica Starčević, 30. 10. 2021.

Započela je provedba radionica uživo u sklopu  Programa obrazovanja za unaprjeđenje digitalnih kompetencija odgojno-obrazovnih radnika u sklopu druge faze programa “e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola za 21. stoljeće”. Provedba radionica će se odvijati u 1321 školi u Hrvatskoj, a na taj način će se sustavno raditi na osnaživanju i unapređenju digitalnih kompetencija odgojno-obrazovnih radnika. U našoj su školi, prema našem izboru, održane dvije radionice 28. listopada za članove našeg Učiteljskog vijeća.


Radionicu  Digitalno građanstvo - vještine u 21. st. u učionici i izvan nje održala je Jozefina Ćurković. Polaznici su upoznali  ključne pojmove vezane uz koncept digitalnog građanstva, demokratske kulture te vrijednostima koje se time promiču.

Na radionici smo dobili smjernice za ovladavanje temama koje će nam pomoći da u svojim učionicama prenesemo teme koje će učenicima približiti vrijednosti, vještine i  znanje potrebno da postanu odgovorni građani, ne samo u školi ili u igri nego i u digitalnom svijetu.

Radionicu Tamo gdje smo svi jednaki: primjena digitalne tehnologije u radu s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama   održala je Josipa Blagus.  U ovoj su radionici polaznici osvijestili posebne odgojno-obrazovne potrebe učenika te mogućnosti koje suvremeni pristup u radu s digitalnim tehnologijama može pružiti u kontekstu prilagodbe nastavnih procesa specifičnim potrebama ovih učenika. Tema radionice je upotreba asistivnih tehnologija (Omoguru, Omotype, Dictation, ModMath, ICT-AAC Komunikator, Vizualni raspored) u radu s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama s naglaskom na učenike sa specifičnim teškoćama u učenju (disleksija, disgrafija, diskalikulija), s komunikacijskim teškoćama, s motoričkim teškoćama te na darovite učenike.

Obje radionice su sudionicima bile korisne te su kroz vježbe otkrivali vještine i kompetencije koje mogu utkati u svoj odgojno-obrazovni rad.

                                                                           s. Mandica Starčević, ravnateljica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju