« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
U kongresnoj dvorani Katoličke osnovne škole, 23. kolovoza 2013. godine, održao se županijski jednodnevni stručni skup namijenjen učiteljima razredne nastave. Tema navedenog stručnog skupa bila je Ostvarivanje kurikularnih zadaća u nastavi Matematike, a da Matematiku predstave kao predmet u kojem su jako bitne vještine djece pobrinule su se dr.sc. Irena Mišurac Zorica, dr.sc. Maja Cindrić i dr.sc. Jasminka Buljan Culej.
Na samom početku skupa mnoštvo kolega i kolegica pozdravila je gospođa Jadranka Domazet, viša savjetnica za razrednu nastavu. Ona je svima prisutnima zaželjela uspješan početak nove školske godine i dobru suradnju s kolegama i kolegicama što je veoma važno za stvaranje pozitivnog ozračja, ne samo među kolegama, već i među učenicima u razredu.
U zanimljivost teme učitelje je najprije uvela dr.sc. Irena Mišurac Zorica koja ih je potaknula na realizaciju novih ciljeva u nastavi Matematike, a potom im je dr.sc. Maja Cindrić pomogla utvrditi temeljne kompetencije u matematičkom području, određene na razini odgojno-obrazovnih ciklusa.
Da učitelji razredne nastave jako dobro rade svoj posao sve je uvjerila dr.sc. Jasminka Buljan Culej koja je objavila rezultate provedenih istraživanja PIRLS i TIMSS 2011 kojima su se ispitivale kompetencije čitanja, Matematike i Prirodoslovlja djece iste dobi u različitim državama. Pokazalo se da su hrvatski učenici jako dobro savladali nastavno gradivo, a posebno dobre rezultate pokazuju u čitanju s razumijevanjem.
Navedeni rezultati motivirali su učitelje da i dalje unaprjeđuju svoj rad pa tako i odgojno-obrazovni sustav u cjelini.
Marina Goleš