preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 317448
Danas: 61
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SUSRET BISKUPA ŠKVORČEVIĆA S VODITELJEM RADNE SKUPINE ZA KURIKULARNU REFORMU
Autor: S. Mandica Starčević, 3. 3. 2016.

Zagreb, (IKA) - Predsjednik Vijeća HBK za katolički odgoj i obrazovanje požeški biskup Antun Škvorčević susreo se s voditeljem Ekspertne radne skupine za provedbu cjelovite kurikularne reforme Borisom Jokićem 2. ožujka u prostorima Hrvatske biskupske konferencije u Zagrebu. Uz biskupa na susretu su sudjelovali i voditeljica Nacionalnog ureda HBK za katoličke škole Ivana Petrak i predstojnik Ureda Požeške biskupije za katoličke škole Ivica Žuljević. 


Biskup je upoznao voditelja Jokića s trenutačnim brojem i stanjem katoličkih škola u Republici Hrvatskoj te s nastojanjima oko uređenja njihova statusa i identiteta u skladu s Ugovorom između Svete Stolice i Republike Hrvatske o suradnji na području odgoja i kulture. Istaknuo je kako je jedno od prvenstvenih pitanja izrada plana i programa katoličkih škola u kojem bi bili obvezni temeljni propisani predmeti, a ostale bi oblikovale same škole u skladu sa svojim identitetom. Spomenuo je kako to do sada nije učinjeno zbog toga što je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta u nastojanjima oko reforme školstva otvorilo raspravu o HNOS-u koji je trebao omogućiti 20 do 30% slobodnog oblikovanja školske satnice, ali je to zaustavljeno. Izrazio je mišljenje da je kurikularna reforma prigoda u kojoj je to moguće ostvariti te da dosadašnji rad Ekspertne skupine za provedbu cjelovite kurikularne reforme i potpora koju dobiva i od mjerodavnog Ministarstva daje nadu u njezin uspjeh. Dodao je da katoličke škole nisu svjetonazorske, ideološki zatvorene ustanove, nego sustav utemeljen na kršćanskim vrijednostima koji svojom komplementarnom otvorenošću pridonosi raznolikosti i obogaćenju hrvatskog odgoja i obrazovanja. 
Voditelj Jokić predstavio je ono što je do sada učinjeno na kurikularnoj reformi i ustvrdio kako je modularnim putem, koji polazi od predmetne jezgre i slobodnih izbornih predmeta moguće oblikovati nekoliko modula katoličkih klasičnih gimnazija i drugih škola s njihovim specifičnostima i vlastitim identitetom. O prijedlogu kurikularne reforme otvorena je javna rasprava te se voditelj Jokić nada da će ona dobiti potrebnu potporu javnosti. Obostrano je izraženo zadovoljstvo susretom i dogovorena suradnja. Radna skupina Nacionalnog ureda za katoličke škole na temelju predloženih kurikularnih modula izradit će vlastiti koncept plana i programa, ugrađenog u opću kurikularnu reformu. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju