preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 319012
Danas: 8
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
100. DAN ŠKOLE
Autor: S. Mandica Starčević, 13. 2. 2017.

Učiteljice razredne nastave prihvatile su izazov te odlučile 13. veljače obilježiti i proslaviti - stoti  nastavni dan. 

Projekt 100. dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, čiji je cilj okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji bi kroz odabrane sadržaje obilježili nastavni dan.

Nositelji projekta, Udruga učitelja razredne nastave Zvono i eTwinning, zamislili su stoti nastavni dan bez školskih udžbenika kroz igru i međupredmetne aktivnosti.

Učiteljice svojih razrednih odjela realizirale su ga uz puno veselja, smijeha i zabave.


Učenici 1.a razreda pretvorili su se u 100 dana pametnije kraljevne i kraljeviće, a kroz predmetne sadržaje to su i pokazali. Tako su na satu Hrvatskog jezika nanizali 100 riječi i stvorili priču, čitali rečenice na 100. stranicama knjiga, nabrajali riječi koje bi svaki prvašić trebao znati, od slova imena projekta sastavljali što više različitih riječi. Na satu matematike kroz grupne radove zbrajali su i oduzimali. Ukoliko su im rješenja bila točna, pročitali su što su naučili proteklih sto dana. Kod prvaša nije nedostajalo ni natjecateljskog duha... Mjerili su tko u 100 sekundi može više skočiti, napisati svoje ime, zapljeskati, čučnuti, izgovoriti abecedu.

Učenici 1.b razreda rješavali su osmosmjerke od 100 slova, rješavali zadatke te točnim rješenjima do,azili do poruke o onome što su postigli u 100 dana nastave, pisali poruke prijateljima na temu sto dana prijateljstva te na satu likovne kulture izradili krune s natpisima "Sto dana pametniji/a".

I drugaši su se izvrsno zabavljali pišući poruke "100 razloga zašto te volim" te izvodeći vježbe na satu Tjelesne i zdravstvene kulture. Učenici 2.b razreda rješavali su zadatke kojima su rješenja bilabroj 100, pisali poruke prijateljima koje sadrže 100 slova te napravili veliko razredno srce sastavljeno od 100 malih srca.

Učiteljice 3.a također su bile kreativne u osmišlljavanju današnjeg dana te su učenicima pripremile zadatak napisati 100 imenica i glagola koje su prvašići izvrsno pročitali, spajali 100 točaka u dužine na satu Matematike, izradili krune na satu Likovne kulture koje su ponosno nosili cijeli dan. Učenici su posebno razdragani prihvatili ideju prijatelja da prikupe i 100 kuna za potrebne te su u istom raspoloženju dijelili zagrljaje, smajliće i grudali se papirnatum grudama na kojima je bilo ispisano 100 poticajnih poruka.

Učenici 3.b razreda shvatili su koliko su bogati znanjem kad su u grupnom radu ispisali 100 pojmova koje su naučili u 3. razredu, a i prijateljstvom kad su dijelili 100 zagrljaja i igara na satu Tjelesne i zdravstvene kulture. Također su iz sadašnjosti pobjegli malo u budućnost crtajući sebe kao stogodišnjaka.

Ni učenici četvrtih razreda nisu ostali zakinuti za njima nazanimljiviji i najveseliji dan. Krenuvši iz svoje učionice hodnikom koji je bio označen sa 100 zadataka pisanog množenja kojima su rješenja bila broj 100, put ih je odveo u knjižnicu. Tamo su podijeljeni u pet skupina, iz knjiga ispisivali 100 riječi koje su napisane ili na narječju ili su arhaizmi i tako obogatili svoj rječnik. U razredu su vrijeme proveli učeći brojati do 100 na esperantu, jer je prije 100 godina umro izumitelj esperanta, L. L. Zahmenhof. Ta aktivnost ih je posebno oduševila i spremno su dočekali sat Tjelesne i zdravstvene kulture - dodavanje lopte 100 puta, opće pripremne vježbe - 10 vježbi s  10 ponavljanja, trčanje na 100 m i štafeta. Slatko iznenađenje - 100 kolačića sa svijećicama - dalo im je dovoljno energije i za popodnevni rad, gdje su provodeći tjelesne aktivnosti, oblikovali broj 100, crtali sebe kao stogodišnjake, sastavljali puzzle od 100 komada te pisali riječi koje u sebi sadrže riječ sto. 

Učenici 4.b razreda su kroz jutro čitali i prepoznavali pisma koja su im roditelji uputili na temu "100 puta ti moram ponoviti...", a potom su pisali sastavak na temu "Morate mi govoriti 100 puta, jer...". Potom su predstavili projekt "100 riči zavičajnog govora", a iz Matematike su postavljali i rješavali zadatke kojima je rezultat 100. Uslijedila je korelacija Engleskog jezika, Likovne kulture, Glazbene kulture i Tjelesne i zdravstvene kulture kroz pjesmu "Lets get fit - Count to 100". Na satu Likovne kulture učenici su izradili naočale u obliku broja 100, od kartona. U produženom boravku uslijedile su sljedeće aktivnosti: izrada plakata "100 razloga zašto je dobro ići u školu", izrada plakata u obliku srca - "Na čemu smo zahvalni" (100 zahvala), natjecanje među učenici a trećih i četvrtih razreda - "Tko će prije složiti puzzle" (100 komada), te aktivnost na svježem zraku - "100 velikih koraka".

Ovaj živopisni dan začinili smo zajedničkom aktivnošću puštanja 100 balona ispred škole svih učenika i učiteljica razredne nastave i zaključili jedno - sutra s udžbenicima, bilježnicama, opremom, znanjem i vještinama nastavljamo istim tempom, iako je 101. dan!

                                        Ivana Labor i Željka Ćaleta-Car, učiteljice

KAKO JE IZGLEDALO POGLEDAJTE KLIKOM NA:

ALBUM 100. DANA NASTAVE.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju