preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 320173
Danas: 34
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EU CODE WEEK 2020.
Autor: Martina Kolovrat, 1. 11. 2020.

   

Programiranje je pisanje uputa računalu što i kako učiniti, a izvodi se u nekom od programskih jezika. Programiranje je umjetnost i umjeće u stvaranju programa za računala.

Europski tjedan programiranja provodi se kao virtualni i potpuno besplatan događaj. Ova inicijativa promiče kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja. Ideja je učiniti programiranje vidljivijim svim uzrastima, pokazati kako oživjeti ideje kodom, demistificirati ove vještine i motivirati ljude na učenje. Škole na bilo kojoj razini i učitelji svih predmeta pozvani su na sudjelovanje u EU Code Week-u kako bi pružili priliku svojim učenicima da istražuju digitalnu kreativnost i kodiranje.


Prema riječima Thierrya Bretona, europskog povjerenika za unutarnje tržište:
„Digitalne vještine, uključujući kodiranje i računalno razmišljanje, igrat će presudnu ulogu u oporavku Europe od pandemije. Učitelji, studenti, liječnici, istraživači, ali i poduzetnici ili zaposlenici u malim tvrtkama - svi će Europljani trebati svladati digitalne tehnologije. EU Code Week pruža im prave alate i vještine kako bi iskoristili mogućnosti koje donosi digitalizacija.“

Tijekom mjeseca listopada a s ciljm upoznavanja upravo te umjetnosti učiteljice Informatike Josipa Baljkas Klisović i Martina Kolovrat provele su razne aktivnosti na satima Informatike od 1. do 8. razreda te na taj način obilježile EU Code Week.

Sve te aktivnosti prožete su igrom, jer na taj način djeca najbolje uče. Tako su od 1. do 4. razreda učenici dobivali razne likove poštujući naredbe, upoznali najpoznatiji programski jezik Scratch. 

Od 5. do 8. razreda učenici su rješavali Dabar kartice, učili se programirati bez digitalne tehnologije s pomoću igre CodyRoby. Upoznali su i programiranje u planetarnoj poznatoj igri Minecraft Education Edition. 

Naša ključna misija je pomoći svakoj osobi na planetu da počne razmišljati poput računala, odnosno da počne razmišljati o problemima i kako ih riješiti. Korak po korak. S time će dobiti određenu prednost u današnjem digitalnom svijetu. Razni programski jezici će zapaliti iskru kreativnosti kod nove generacije inovatora na zabavan i kreativan način.

 

Josipa Baljkas Klisović i Martina Kolovrat, učiteljice Informatike





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju