preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 259693
Danas: 799
Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ 2020.-21.

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
UČENICI RAZREDNE NASTAVE PROSLAVILI STOTI DAN ŠKOLE NA BLAGDAN SV. VALENTINA
Autor: Martina Kolovrat, 15. 2. 2022.

Učenici razredne nastave s veseljem su dočekali stoti dan škole. Veliki izazov predstavljao je osobito učenicima prvih razreda jer su baš, 14. veljače 2022. na blagdan sv. Valentina proslavili svojih prvih sto školskih dana.

Stoti dan škole obilježava se u brojnim europskim zemljama, a školski dan se planira tako da učenici u vođenim aktivnostima ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini.

Blagdan sv. Valentina učenici razredne nastave proslavili su u igri, pjesmi, smijehu i veselju u međupredmetnim aktivnostima.


   

Učenici 1.a razreda prikazali su crtežom sebe kao stogodišnjake. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture napravili su 100 vježbi. Napravili su krune s natpisom „Stoti dan škole“, naučili himnu stotog dana škole i rješavali matematičke zadatke u srcima.

U 1.b razredu učenici su poslušali priču o sv. Valentinu, izrađivali čestitku  dragoj osobi i likovne radove s motivom ljubavi. Izradili su krune s natpisom „Sto dana pametniji/pametnija“, rješavali matematičke zadatke u srcima, igrali memory (povezivali sliku i riječ koja sadrži u sebi riječ sto), razgibali se uz različite vježbe od ukupno 100 ponavljanja, brojili do 100 na engleskom jeziku i pjevali himnu stotog dana škole.

Učenici 2.a razreda izradili su plakat „100-tka sa Sata razrednika“ koji su popunili sa 100 prijedloga kako popraviti svoje ponašanje, u čemu se potrebno dodatno truditi i što je potrebno izbjegavati. Svoje misli zapisivali su u obliku srca. Također, na satu Hrvatskog jezika napisali su sto riječi koje opisuju ljubav dok su na satu Likovne kulture izradili naočale u obliku brojke 100. Nije izostala ni pjesma pa su učenici pjevali himnu stotog dana škole. U nastavi produženog boravka izrađivali su zastavice koje su ukrašavali natpisom „Stoti dan škole“.

Učenici 3.a razreda izradili su plakat u obliku broja 100 popunjen srcima, a u srcima su se krile imenice, pridjevi i glagoli vezani uz ljubav. Zajedničkim snagama napisali su i akrostih „Stoti dan škole“.

Učenici 3.b razreda povodom stotog dana škole na satu Hrvatskog jezika ispisali su 100 imenica na post papiriće i od njih oblikovali brojku 100. Na satu Matematike vježbali su pisano zbrajanje i oduzimanje troznamenkastih i dvoznamenkastih brojeva tako da su riješili čak 100 zadataka. 

Povodom Valentinova učenici su izabrali najljepšu ljubavnu pjesmu po svom izboru, bilo da se radi o poeziji, baladi ili popularnoj glazbi. U školi su recitirali izabrane pjesme, a neki su ih i zapjevali.  

Stoti dan škole obilježio se i u 4.a gdje su učenici bojili šaljivi broj 100 i popunjavali ga sa stotinu srca, lopti, cvjetića i svega onog sto im je palo na pamet.

Povodom Valentinova četvrtaši su naučili kako izraditi origami srce i pri tom su se odlično zabavili.

Učenici 4.b su slikanjem i crtanjem izrazili svoj doživljaj ljubavi i Valentinova, a sve u znaku broja sto.

Kroz niz provedenih aktivnosti učenici su stekli kompetencije komuniciranja na materinjem jeziku, razvijali su i osvijestili vlastitu kulturološku dimenziju kao i tjelesno zdravstveno područje koje se integriralo kroz sve nastavne predmete. Koristili su se vođenim igrama i aktivnostima te tako osvijestili osobni i socijalni razvoj unutar zajednice.

Učenici su uživali u stotom danu škole prepunom igre i zabave ispunjenom pozitivnom atmosferom i nadom da će i preostali školski dani biti zanimljivi, izazovni i uspješni.

 

                                                                    Antonija Mamužić, Željka Ćaleta Car

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju