preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 204062
Danas: 29
Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Tražilica
Code club

Code Club je svjetska mreža besplatnih volonterskih klubova programiranja za djecu. Djeca, uz pomoć, volontera/edukatora prolaze kroz kurikulum pripremljenih projekata iz programiranja i izrađuju animacije, igre i web stranice. Projekti uče djecu programirati i izrađivati kompjuterske igrice, animacije i web stranice. Djeca uče korak po korak Scratch, HTML & CSS i Python.

Tako je i naša škola omogućila ostvarivanje Code Club-a kroz izvannastavnu aktivnost.

 

 

„Svi bismo trebali naučiti programirati jer nas programiranje uči kako razmišljati.“ - Steve Jobs

Djeca vole tehnologiju i taj bi interes trebalo dobro iskoristiti. Bilo vaše dijete budući Steve Jobs ili ne, učenje programiranja ili barem povremeno igranje igricama, aplikacijama i web stranicama može mu biti od velike koristi. Pomoći će mu razviti sposobnost rješavanja problema, kreativnost i komunikacijske vještine.

 

 

 

ZMIJA - "NOKIA" IGRICA
Josipa Baljkas Klisović / datum: 16. 12. 2020. 15:00

Našoj vrijednoj i radnoj grupi malih programera ni online nastava ne može ništa. Unatoč svim nepovoljnim uvjetima uzrokovanih korona virusom, sastali smo se na platformi Teams, organizirali sastanak i vrijedno pristupili novoj igrici.
Ovaj put je odabrana svima dobro poznata Zmija - klasična videoigra koja se prvi put igrala u dvoranama za igru tokom sedamdesetih godina. Nakon što je postala standardna igra na Nokia telefonima 1998. godine, njena popularnost je skočila. Cilj je ove igrice spriječiti gmizavu zmiju da udari u dio vlastita tijela ili u rub prostora.

U nastavku je rad učenika 6.b razreda, Jerka Petrovića. smiley


[OPŠIRNIJE]



UHVATI KRAFNU I VJEŽBAJ RAD S MIŠEM I TIPKAMA LIJEVO/DESNO
Josipa Baljkas Klisović / datum: 11. 11. 2020. 14:00

Učenici izvannastavne skupine Code club na satu su izrađivali igricu na kakvu se vrstu može često naići. Igrač mora uhvatiti krafne koje padaju. Svaka uhvaćena krafna vrijedi 1 bod - a bodovi se pohranjuju u varijabli za rezultat. Koristi se i alarm tako da igrač ima 30 sekunda da uhvati što je više moguće krafni. Zbog vremenskog ograničenja svi će željeti ponovo igrati da bi nadmašili svoj najbolji rezultat. U našem slučaju, zamišljena je kao vježba za rad s mišem i tipkama lijevo/desno učenicima razredne nastave koji pohađaju Informatiku. Pokušaj i ti :)

U nastavku su radovi učenika 6.razreda, Franka Šarića i Šimuna Gojanovića.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju