Datum objave: 20. prosinca 2024.
Kategorija: VIJESTI

ŠKOLSKI KALENDAR 2025. – „Crkve našeg grada“

Tradicionalno, pod vodstvom učiteljice informatike Martine Kolovrat i izvannastavne skupine eKreativci, nastao je novi školski kalendar za 2025. godinu. Tema ovogodišnjeg kalendara su „Crkve našeg grada“, a rad na njegovom stvaranju usmjeren je na promicanje kulturnog i vjerskog naslijeđa našeg kraja. Kalendar je rezultat sudjelovanja naše škole u međunarodnom likovnom natječaju koji Katolička osnovna škola organizira već deset godina, a tijekom tih godina pristiglo je gotovo 2000 likovnih radova učenika iz različitih odgojno-obrazovnih ustanova, mnogi od njih nagrađivani.

Cijeli kalendar izrađen je u aplikaciji Canva, što je omogućilo jednostavno i kreativno dizajniranje.

Voditeljica natječaja „Crkve našeg grada“, učiteljica Likovne kulture Milena Mikulandra, osigurala je uspješnu organizaciju natječaja i odabrala radove koji su uvršteni u kalendar. Naslovnu stranicu kalendara, koja prikazuje sv. Josipa, osmislio je učitelj Prirode Krešimir Periša, čime je dodatno naglašena simbolika vjerskog motiva u kontekstu školskog zajedništva.

Ovaj kalendar nije samo umjetnički projekt, već prilika da svi članovi školske zajednice, kao i šira javnost, uživaju u stvaralaštvu naših učenika, dok istovremeno uče o važnosti očuvanja kulturnog identiteta i naslijeđa grada.

Martina Kolovrat, učiteljica Informatike

Pročitajte još

ŠKOLSKI MEDNI DAN

ŠKOLSKI MEDNI DAN

Školski medni dan u našoj školi obilježen je u srijedu,  10. prosinca. Nacionalni projekt organizira Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ribarstva. Cilj projekta je podizanje razine znanja o važnosti meda kao sastavnog dijela pravilne i nutritivno povoljnije...

„ZA 1000 RADOSTI – OSTAVI TRAG“

„ZA 1000 RADOSTI – OSTAVI TRAG“

Hrvatski Caritas je ove godine pripremio za učenike svih škola prigodne drvene olovke koje na sebi nose jednu od inačica osnovne Caritasove poticajne poruke (Ostani vedar/ plemenit/ pozitivan / kreativan / originalan trag! Porukom se želi potaknuti učenike na...

Skip to content