POVEZNICA NA PORTAL (klik na logo):

Registracija: Registracija je jednostavna i može se obaviti putem Europske platforme za školsko obrazovanje.

eTwinning je inicijativa Europske komisije koja od 2005. godine nudi sigurnu elektroničku platformu za odgojno-obrazovne djelatnike predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova. Ovdje su neke ključne informacije i prednosti eTwinninga:

– Zajednica: eTwinning okuplja više od 1.053.000 školskih zaposlenika iz više od 233.000 škola u više od 40 država.

– Platforma: Od 2022. godine, eTwinning djeluje unutar Europske platforme za školsko obrazovanje.

 

P R O J E K T I 

ZDRAVE PREHRAMBENE NAVIKE 2

Učenici 3. a razreda su sudjelovanjem u eTwinning projektu cijelu nastavnu godinu razvijali zdrave prehrambene navike kroz razne aktivnosti. Osvijestili su potrebu za pravilnom i zdravom prehranom obilježavanjem Dana zahvale za plodove zemlje i Dana jabuka. Upoznali...

UZ ČITANJE RIJEČI RASTU 5 / WORDS GROW BY READING 5

Ovim eTwinning projektom želimo približiti djeci čitanje knjiga i na taj način izgrađivati kulturu čitanja, unaprijediti čitalačke vještine učenika i potaknuti njihovo kritičko razmišljanje. Kroz redovnu praksu čitanja i analizu različitih književnih djela, nastojimo...

MEĐUNARODNI PROJEKT ČITANJE NE POZNAJE GRANICE

Ove godine Katolička osnovna škola u Šibeniku se po prvi put uključila u međunarodni projekt Čitanje ne poznaje granice / Branje ne poznaje meja. U njemu su sudjelovali učenici 3. a razreda zajedno sa knjižničarkom Marinom Klarić. Kao partnersku školu dobili su OŠ...

eTWINNING PROJEKT LEKTIGRA 2

Učenici 4. a razreda drugu su godinu sudjelovali u cjelogodišnjem eTwinning projektu LektiGra 2. Projektom je na razini škole koordinirala knjižničarka Marina Klarić u suradnji s učiteljicama Ivanom Labor i Marinom Jurin. Kako je jedan od ciljeva navedenog projekta...

THE BEAUTY OF READING 2

Ovaj cjelogodišnji eTwinnig projekt osmišljen je kako bi učenici otkrili ljepotu osjećaja kroz čitanje. Aktivnosti unutar projekta bile su usredotočene na motiviranje učenika za čitanje knjiga, poticanje i razvijanje čitalačkih navika te pružanje pomoći učenicima u...

2024./2025.

ETWINNING PROJEKTI U 4.b (2024./2025.)

*ETWINNING PROJEKT „MOJA KREATIVNA I ZABAVNA UČIONICA 3“*

Veseli, kreativni i šareni međunarodni projekt koji je trajao nastavnu godinu 2024./2025. uspješno je realiziran. Kroz različite aktivnosti stvarano je okružje koje je poticajno djelovalo na učenike, podržavalo ih, poticalo na istraživanje i motiviralo za rad.

Suradničke aktivnosti partnera na kojima se radilo bile su:

  • vrata, prozori i tematsko uređenje učionice
  • razredni panoi
  • kreativne igrolike aktivnosti
  • kreativno-digitalno-zabavno
  • STEMajmo od malena
  • od krpice do lutkice
  • domaćinstvo
  • zeleni kutak

U sklopu projekta učenici su obilježili Dan sigurnijeg interneta, sudjelovali u EU Code Week-u te koristili razne digitalne alate ( Coggle, The Wakalet, Sway, Canva itd.) Komunikacija partnera odvijala se putem Facebook grupe projekta i putem videokonferencija. Učiteljica Antonija Mamužić nazočila je konferencijama u rujnu i lipnju. U rujnu je iznijela svoje ideje i aktivnosti koje će provoditi.

U lipnju je predstavila partnerima primjer dobre prakse, odnosno aktivnosti iz svoje učionice.

Prezentacija primjera dobre prakse nalazi se u prilogu.

Antonija Mamužić, učiteljica

ETWINNING PROJEKT „ZEMLJA JE NAŠ ZAJEDNIČKI DOM“

Cilj ovog međunarodnog projekta – promicanje važnosti očuvanja okoliša i razvijanja svjesnosti o Zemlji kao zajedničkom domu za koji smo svi odgovorni uspješno je ostvaren. Tijekom nastavne godine 2024./2025. učenici su se trudili i radili kroz različite aktivnosti na ispunjenju cilja te su u tome bili jako uspješni.

U RUJNU su učenici i roditelji upoznati s projektom.

U LISTOPADU  je obilježen Svjetski dan životinja kroz priče o svetom Franji, zaštitniku životinja i likovnim uradcima koji su podijeljeni u zajedničkoj Wakalet kolekciji suradnika.

U STUDENOM su učenici proučavali ptice stanarice, iznijeli svoja znanja u digitalnoj umnoj mapi Coggle te su izrađivali kućice za ptičice.

U PROSINCU i SIJEČNJU je  obilježen Sveti Ambrozije, zaštitnik pčela te su učenici sudjelovali u likovnom natječaju „Kad odrastem želim BEEti“.

U VELJAČI su provedene aktivnosti recikliranja a rezultate su učenici prikazali u digitalnom alatu „Canva“.

U OŽUJKU je obilježen Svjetski dan voda u suradnji s edukatorima NP „Krka“.

U TRAVNJU je obilježen Dan planeta Zemlje kroz radionicu u kojoj su učenici u grupnom radu crtali i objašnjavali  što je potrebno našoj planeti kako bi bila ljepša biljkama, životinjama i ljudima.

U SVIBNJU je obilježen Laudato Si tjedan koji se obilježava diljem svijeta. Cilj je  potaknuti dodatnu brigu za okoliš i održivi razvoj. Učenici su zajedno s roditeljima pisali pismo čovječanstvu i reciklirali. Učenici su uratke prikazali u Sway prezentaciji.

U svibnju je održan i online susret s prijateljima partnerima iz grada Vizele, Portugal. Učiteljica Alexandra Ribeiro i njeni učenici predstavili su svoj grad, državu, prirodne i kulturne ljepote, poznate ličnosti i specijalitete. To su učinili i učenici 4.b razreda zajedno s učiteljicom Antonijom Mamužić. Za taj online susret izradili su Power point prezentaciju koja se nalazi u prilogu.

Tijekom projekta učenici su obilježili Dan sigurnijeg interneta i sudjelovali u EU Code Week-u. Projektni partneri redovno su komunicirali putem Twinspace stranice projekta i Facebook stranice projekta. Učiteljica Antonija Mamužić sudjelovala je 7. svibnja 2025.u online konferenciji partnera u kojoj se razgovaralo o aktivnostima projekta.

Antonija Mamužić, učiteljica

ETWINNING PROJEKT „ŽIVIMO ZELENIJE I ODRŽIVIJE 3“

Međunarodni eTwinning projekt „Živimo zelenije i održivije 3“ uspješno je priveden kraju. Projekt je trajao nastavnu godinu 2024./2025. Projektne aktivnosti bile su usmjerene na održiviji način života i primjenu ekoloških načela.

U sklopu projekta učenici su izrađivali u digitalnim alatima logo i maskotu projekta , sudjelovali u EU Code Week-u te likovnom natječaju „Volim šume“. Učenici su izrađivali ekološke božićne ukrase i adventske vijence i donijeli zelene novogodišnje odluke. Sudjelovali su u Danu sigurnijeg interneta i primjenjivali više digitalnih alata ( Canva, Power Point, The Ransomizer, Jigsaw puzzle itd.). Sudjelovali su u više zelenih akcija uljepšavanja školskog okoliša i uređenja vrta. Brinuli su o životinjama, upoznali važnost pčela, reciklirali, učili i brinuli o zaštiti vode, iskorištavali otpad u izradi didaktičkih igara. Surađivali su i kontaktirali s učenicima iz Osnovne škole „Popovac“ te razmijenili čestitke i didaktičke igre.

Na koncu projekta učenici su odigrali kviz za učenike razredne nastave na temu održivijeg načina života i evaluirali aktivnosti projekta.

Učiteljica Antonija Mamužić sudjelovala je u dvije videokonferencije projektnih partnera, u rujnu i lipnju. U lipnju je predstavila partnerima primjer iz prakse, odnosno provođenje projektnih aktivnosti tijekom godine te ostale aktivnosti koje provodi sa svojim učenicima.

Prezentacija primjera dobre prakse nalazi se u prilogu.

Antonija Mamužić, učiteljica

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ETWINNING PROJEKTI U 3.A

*Kroz čitanje riječi rastu 5/ Words grow by reading 5*
Aktivnost je zamišljena kao suradnički poticaj u kojoj projektni partneri međusobno daruju knjige. Darivanje knjiga potiče ljubav prema čitanju, širi se svijest o važnosti čitanja. Također, razmjena knjiga jača veze među projektnim partnerima te pomaže u stvaranju čvršćih i kvalitetnijih suradničkih odnosa. 
*Jedi zdravo*
Projekt Jedi zdravo ima za cilj upoznati učenike sa s problemima i posljedicama nepravilne i neuravnotežene prehrane, potaknuti i osvijestiti učenike na važnost usvajanja zdravih navika, razvijati i jačati svijest o vlastitom zdravlju i zdravlju našeg okoliša. 
100.dan škole
Stoti dan škole projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Na nacionalnoj razini obilježavamo ga ostvarujući cilj projekta: okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj/međunarodnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti. 

Julija Crnogaća, učiteljica

ETWINNING PROJEKTI U 4.b

U školskoj godini 2024./2025. u 4.b razredu provode se tri eTwinning projekta.

To su Živimo zelenije i održivije 3 u kojem će sve projektne aktivnosti biti usmjerene na održiviji način života i primjenu ekoloških načela.

U projektu Zemlja je naš zajednički dom cilj je  promicanje važnosti očuvanja okoliša i razvijanja svjesnosti o Zemlji kao zajedničkom domu za koji smo svi odgovorni.

U projektu Moja kreativna i zabavna učionica 3 kroz različite aktivnosti učitelji će stvarati okružje koje poticajno djeluje na učenike, podržava ih, potiče na istraživanje i motivira za rad.

Antonija Mamužić, učiteljica

Nacionalne oznake za kvalitetu za uspješan rad u eTwinning projektima u 3.b razredu  (šk. god. 2023./2024.)

 

Tijekom ljeta pristizale su Nacionalne oznake za kvalitetu za rad u eTwinning projektima. Prijavljena su tri projekta i sva tri su nagrađena oznakom kvalitete.

Hvala učenicima 4. b na trudu, volji i marljivosti u svim aktivnostima koje su se provodile prošle školske godine!

Učiteljica Antonija Mamužić

 

Skip to content