Učenici sedmih razreda imali su priliku 3. lipnja doživjeti nastavu na drugačiji način – kroz suradničko učenje koje su organizirale učiteljice Ana Perak, učiteljica geografije i Kolinda Gabrilo, učiteljica talijanskog jezika. Povezivanjem sadržaja iz geografije i talijanskog jezika, učenici su obradili temu Italija kroz timski rad, međusobno pomaganje i aktivno uključivanje svih članova razreda.
Suradničko učenje potiče bolje pamćenje i razumijevanje, jača osjećaj pripadnosti, razvija socijalne vještine poput tolerancije i dogovaranja, ali i pozitivne stavove prema školi, predmetima i učiteljima. U takvom okruženju učenici su usredotočeniji, motiviraniji i spremniji preuzeti odgovornost za vlastito učenje.
Svaki razred imao je vlastite učenice-moderatorice, učenice koje pohađaju talijanski jezik kao izborni predmet, a koje su uz podršku učiteljica vodile razred kroz različite zadatke i aktivnosti. Kroz igru, kvizove i interaktivne materijale učenici su usvajali znanja o Italiji na zanimljiv, dinamičan i suradnički način.
Ovakav oblik nastave pokazao se iznimno uspješnim jer je stvorio pozitivnu radnu atmosferu, potaknuo razrednu koheziju i omogućio učenicima da se istaknu prema svojim sposobnostima, interesima i idejama. Suradnja među učenicima, ali i među učiteljicama, još je jednom dokazala kako povezivanje nastavnih sadržaja i timski rad mogu donijeti bogato i korisno iskustvo za sve uključene.
Kolinda Gabrilo