Datum objave: 16. lipnja 2025.
Kategorija: VIJESTI

“S RUKSAKOM NA LEĐIMA KROZ ITALIJU” – ISTRAŽIVAČKI PROJEKT SEDMAŠA

Tijekom školske godine 2024./2025., učenici sedmih razreda koji pohađaju nastavu talijanskog jezika kao izborni predmet sudjelovali su u istraživačkom projektu “S ruksakom na leđima kroz Italiju”, koji je uspješno povezao sadržaje geografije i talijanskog jezika.

Učenici su osmišljavali četverodnevno putovanje po Italiji unutar budžeta od 700 eura. Samostalno su istraživali prijevoz, smještaj, znamenitosti, restorane i planirali dnevne izlete. Sav rad odvijao se na talijanskom jeziku, a prikupljeni podaci predstavljeni su u završnoj prezentaciji. Time su učenici aktivno razvijali svoje jezične, digitalne i organizacijske vještine te naučili kako planirati realno putovanje, upravljati budžetom i snalaziti se u stvarnim životnim situacijama.

Projekt su osmislile i vodile učiteljice Kolinda Gabrilo, učiteljica talijanskog jezika i Ana Perak, učiteljica geografije.


Učenici su s velikim entuzijazmom pristupili zadacima i pokazali koliko ovakav način učenja može biti koristan, zanimljiv i motivirajući. Kroz spoj teorije i prakse, projekt im je omogućio stjecanje znanja koje nadilazi učionicu i priprema ih za stvaran svijet.

Kolinda Gabrilo

Pročitajte još

THE BEAUTY OF READING 2

THE BEAUTY OF READING 2

Ovaj cjelogodišnji eTwinnig projekt osmišljen je kako bi učenici otkrili ljepotu osjećaja kroz čitanje.Aktivnosti unutar projekta bile su usredotočene na motiviranje učenika za čitanje knjiga, poticanje i razvijanje čitalačkih navika te pružanje pomoći učenicima u...

MOJ ZAVIČAJ

MOJ ZAVIČAJ

Tijekom nastavne godine učenici 3.a razreda provodili su projekt Moj zavičaj. Upoznali su reljefna obilježja svoga zavičaja i povezivali reljefna obilježja s gospodarskim djelatnostima. Upoznavali su kulturno-povijesne znamenitosti svog zavičaja kao i vjerske običaje...

DRAMSKO STVARALAŠTVO NAJMLAĐIH 3

DRAMSKO STVARALAŠTVO NAJMLAĐIH 3

Kako razvijati vještinu aktivnog slušanja, bogatiti rječnik čitanjem te stvarati čitalačke navike proveli su učenici 3.a razreda u ovoj školskoj godini projektom Dramsko stvaralaštvo najmlađih 3. Razvijali su  interes prema dramskom, stvaralaštvu te poticali...

Skip to content