preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 320142
Danas: 3
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IZAZOV PRIHVAĆEN #CUC2020
Autor: Martina Kolovrat, 8. 11. 2020.

Pod sloganom „Izazov prihvaćen!“, od 4. do 6. studenoga, održana je 22. CARNET-ova konferencija za korisnike koju je putem online platforme pratilo više od 2000 sudionika. Tijekom tri dana konferencije obrađene su teme „Ovo nam je škola“ i „AI u obrazovanju i obrazovanje za AI“ kroz više od 80 interaktivnih izlaganja i prezentacija sponzora, 36 radionica, jedan okrugli stol i dvije panel rasprave.

Nastavnici iz različitih dijelova Hrvatske predstavili su svoje iskustvo i primjere dobre prakse provođenja online nastave. Usto, na konferenciji se govorilo i o tome kako planirati i organizirati nastavu na daljinu, koje alate koristiti u virtualnim učionicama, kako vrednovati aktivnosti u online okruženju, na koji način prezentirati nastavne sadržaje, motivirati učenike i komunicirati s njima te koje su prednosti i nedostatci nastave na daljinu. 


Našu školu su predstavljala dva interaktivna izlaganja te jedna radionica.

Prvi dan konferencije nakon hvalevrijednog predavanja dr. Waynea Holmesa, učiteljice Informatike Josipa Baljkas Klisović i Martina Kolovrat predstavile su svoj projekt pod nazivom Male ruke u velikom svijetu programiranja.

Pažnju su usmjerile na programiranje, a koje se donedavno smatralo kao aktivnost za “odabrane učenike”, a razlog tome možda leži u činjenici da su programski jezici (editori za pisanje koda, razvojna sučelja i sl.) novijim generacijama djelovali neprivlačno jer su učenici naučeni na boje, bogata grafička sučelja, moderna grafička rješenja za razliku od uobičajenog pisanja naredbi kroz naredbeni redak. Osvještavanjem važnosti činjenice koliko je programiranje važno od najranije dobi kontinuirano se osmišljavaju novi programski jezici prihvatljivi za rano učenje programiranja. Jedan od takvih modernih pristupa je razvojna okolina Scratch i Microsoft Code Builder (dio planetarno popularne igre Minecraft Education Edition). Cijelo interaktivno izlaganje prožeto je iskustvima, suradnji, pozitivnim i negativnim stranama, a isto tako motivaciji i komunikaciji među učenicima.

Drugi dan konferencije učiteljice razredne nastave Antonija Mamužić i Željka Ćaleta Car odlučile su na konfereciji predstaviti web alat Weebly preko kojeg su u nastavi na daljinu izradile mrežne razredne stranice i Class Dojo online sustav za praćenje i bilježenje ponašanja učenika u stvarnom vremenu.
Spoj ova dva alata pokazao se  izrazito djelotvornim u nastavi na daljinu te su učiteljice  govorile o njihovim prednostima, a to su : 
- jednostavno, intuitivno sučelje
- jednostavno postavljanje materijala i uputa
- učenici su se s lakoćom snalazili u virtualnim učionicama
- komunikacija između učitelja, učenika i roditelja je bila kvalitetna
- rezultati rada bili su vidljivi i učenicima i roditeljima
Također su predstavile i alate koji su im pomagali u obradi, ponavljanju, uvježbavanju i provjeravanju nastavnih sadržaja: Loom, Zoom, Padlet, video sadržaji, You tube kanali, telefonski pozivi, Kahoot kvizovi….

Treći dan konferencije učiteljica Geografije Ana Perak održala je radionicu „Pokaži mi, gdje si!“
Radi se o korištenju alata TOUR BUILDER kojeg je osim u realizaciji malih geografskih projekata u nastavi koristila i prilikom obrade pojedinih nastavnih tema, u eTwinning projektima, pri izradi scenarija učenja i sl. Tijekom radionice polaznici su se upoznali sa značajkama alata, načinom korištenja, primjenom u nastavi, te su na kraju sami izradili svoje putovanje koje su mogli podijeliti s ostalim sudionicima.

Ovakve konferencije su iznimno važne jer potiču i podržavaju učitelje, a time i naše "motore" učenike.

Veselimo se svakoj idućoj konferenciji ma kako se održala mi smo spremni na izazov.

Martina Kolovrat, učiteljica Informatike

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju