preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 326899
Danas: 252
Kalendar
« Lipanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Tražilica
e-Twinning
2023./2024.
ETWINNING PROJEKT „NA PUTU DOBROTE 5“
Martina Kolovrat / datum: 13. 6. 2024. 11:46
Tijekom školske godine 2023./2024., učenici 4.a razreda aktivno su sudjelovali u međunarodnom eTwinning projektu pod nazivom „Na putu dobrote 5“. Ovaj projekt, u kojem sudjeluje 67 projektnih partnera iz Republike Hrvatske, Makedonije i Srbije, ima za cilj potaknuti svijest među učenicima o njihovim sposobnostima da promijene svijet počevši od sebe i dijeleći ono što imaju s drugima.
Projekt „Na putu dobrote 5“ naglašava važnost ljubavi prema sebi kao početnu točku za širenje dobrote prema drugima. U okviru projekta, učenici su trebali dokumentirati pet aktivnosti volonterizma i aktivnosti usmjerenih prema potrebitima u zajednici kao i da obilježe Dan sigurnijeg interneta.
Učenici 4.a razreda sudjelovali su u brojnim humanitarnim akcijama tijekom godine:
Prikupljanje uskrsnih pogača za Caritas Šibenske biskupije
Sudjelovanje u 51. sabirnoj akciji Hrvatskog crvenog križa - Solidarnost na djelu
Prikupljanje trajnih prehrambenih namirnica za Caritas Šibenske biskupije
Sudjelovanje u akciji Hrvatskog Caritasa „Za 1000 radosti“.
Prikupljanje bonova i školskih potrepština za organizaciju lutrije za Marijine obroke
Izrada kućica za ptice i hranjenje ptica tijekom zime
Izrada adventskog kalendara dobrih djela
Sudjelovanje u akcijama čišćenja okoliša kao i u berbi maslina
Prikupljanje dječjih knjiga i slikovnica koje su donirali Dječjem odjelu Opće bolnice Šibenik
Cilj ovih aktivnosti je stvaranje aktivnih i odgovornih članova razreda, škole i lokalne zajednice koji razumiju i poštuju svoj osobni i lokalni identitet te cijene različitosti. Učenici su tijekom projekta imali priliku učiti o važnosti tradicionalnih vrijednosti poput Adventa i Uskrsa, a istovremeno su razvijali svijest o potrebama svih članova zajednice.
Projekt „Na putu dobrote 5“ dobar je primjer kako mladi mogu biti potaknuti da preuzmu aktivnu ulogu u svojoj zajednici, razvijajući pritom empatiju, solidarnost i odgovornost. 

Željka Ćaleta Car, učiteljica

Više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta).


[OPŠIRNIJE]



eTwinning projekt „U SVIJETU LIKOVNIH UMJETNIKA 6“
Martina Kolovrat / datum: 13. 6. 2024. 11:43

U školskoj godini 2023./2024., učenici 4.a razreda Katoličke osnovne škole sudjelovali su u cjelogodišnjem eTwinning projektu pod nazivom „U svijetu likovnih umjetnika 6“. Ovaj projekt namijenjen je vrtićima, školama i posebnim odgojno-obrazovnim skupinama, a okupio je čak 193 nastavnika i odgojitelja iz Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Srbije.

Cilj projekta je bio upoznati učenike s različitim rukopisima likovnih umjetnika diljem svijeta. Nakon što su se upoznali s kratkim biografskim crticama umjetnika, učenici su svojim dječjim likovnim izričajem pokušavali prikazati svoj osobni doživljaj poznatih likovnih djela. Projekt je poticao učenike da istražuju najveće likovne umjetnike svijeta i svog zavičaja, potičući ih na učenje i stvaranje vlastitih likovnih djela.

Kroz projekt, učenici su razvijali socijalne i građanske kompetencije, poticali poduzetništvo i inicijativnost, sve u skladu s kurikulumom Likovne kulture i međupredmetnim temama. Svaki projektni partner imao je zadatak tijekom školske godine 2023./24. ostvariti pet likovnih zadataka, pri čemu su imali slobodu odabira umjetnika prema vlastitom izboru.

Učenici 4.a razreda posebno su se upoznali i izražavali poput umjetnika kao što su Frida Kahlo, Gustav Klimt, Romero Britto, Vincent van Gogh, Heather Galler, Yayoi Kusama i Ivan Lacković. Svaki umjetnik donio je novu inspiraciju i tehnike, koje su učenici istraživali i primjenjivali u svojim radovima. Na taj način, razvijali su kreativnost i učili kritički razmišljati. Također, obilježili su Dan sigurnijeg interneta kako bi koristili Internet na siguran i ispravan način.

Rezultati njihovog rada predstavljeni su na virtualnoj izložbi koristeći suvremene tehnologije. Izložba je bila prilika da učenici pokažu svoje radove roditeljima, prijateljima i lokalnoj zajednici te da se ponose postignućima i uloženim trudom.

Projekt „U svijetu likovnih umjetnika 6“ pokazao se kao izvrsna prilika za učenike 4.a razreda da prošire svoje znanje o umjetnosti, razviju nove vještine i kreativno se izraze.


Željka Ćaleta Car, učiteljica

Više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta).


[OPŠIRNIJE]



ETWINNING PROJEKT „VOLONTIRAJ, DONIRAJ, EDUCIRAJ 3“
Martina Kolovrat / datum: 13. 6. 2024. 11:15

Tijekom školske godine 2023./2024. učenici 4.a razreda sudjelovali su u cjelogodišnjem eTwinning međunarodnom projektu pod nazivom „Volontiraj, doniraj, educiraj 3“. Ovaj projekt imao je za cilj približiti djeci koncept volontiranja kao dobrovoljnog ulaganja vremena bez novčane naknade za dobrobit drugih s ciljem poboljšanja kvalitete života u zajednici.

Projektom su se  poticali učenici na suradnju s lokalnim udrugama i društvima te na organiziranje i sudjelovanje u malim volonterskim aktivnostima unutar i izvan škole što im omogućuje razvoj socijalnih i organizacijskih vještina, empatije, tolerancije, solidarnosti i odgovornosti.

Suradnja među članovima projekta odvijala se putem inovativnih metoda suvremene tehnologije što je uključivalo korištenje različitih digitalnih alata.

U sklopu projekta, učenici su izradili volonterske iskaznice, brošure o volontiranju, dizajnirali vlastite majice, sudjelovali u zelenim i humanitarnim akcijama te vodili svoj volonterski kalendar. Ove aktivnosti educirale su učenike o važnosti volontiranja i zajedničkog rada za opće dobro. Učenici su obilježili Dan sigurnijeg interneta kao bi ga koristili na siguran i ispravan način.

Jedan od ključnih rezultata projekta je suradnička digitalna knjiga koja će sadržavati pregled svih aktivnosti i učeničkih radova nastalih tijekom projekta. Vidljive su mnoge dobrobiti ovog projekta: učenici razvijaju svoje potencijale, unapređuju znanja i vještine, educiraju druge o važnosti volontiranja, te razvijaju etičke i moralne koncepte. Također, preuzimaju odgovornost i postaju svjesni svoje vrijednosti u društvu.


Željka Ćaleta Car, učiteljica

Više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta).

                                                                                                                                   


[OPŠIRNIJE]



OSTVAREN ETWINNING PROJEKT „STOTI DAN ŠKOLE“ U 3.B I 4.A RAZREDU
Martina Kolovrat / datum: 13. 6. 2024. 11:13

Projekt Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Ideja obilježavanja stotog nastavnog dana krenula je iz Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono. 
Projekt se provodi preko eTwinning platforme te su se učiteljice i učenici 3.b i 4.a razreda priključili zabavnim aktivnostima eTwinning projekta. Stoti dan škole obilježen je 9. veljače 2024. godine.

Učenici 3.b razreda odradili su 10 x 10 motoričkih vježbi, smišljali su matematičke zadatke čiji rezultat iznosi 100, pronašli su na geografskoj karti 100 naseljenih mjesta i pravilno ih zapisali. Smišljali su i zapisivali rečenice o tome što bi učinili sa 100 E, što će se dogoditi za 100 dana, što mogu 100 puta učiniti i sl. U digitalnom alatu Kleki – Paint Tool crtali su stogodišnjaka. Gađali su metu i natjecali se tko će prije doći do 100 bodova, a najviše smijeha i zabave su donijele igre s „padobranom“ sa 100 loptica.
Učenici 4.a razreda na satu Prirode i društva pronašli su na geografskoj karti Hrvatske 100 gradova i sela te ih smještali u pripadajuće zavičaje. Na satu Hrvatskog jezika pisali su 100 lijepih riječi koje su im bila motivacija za izražavanje pozitivnih osobina njihovih prijatelja. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture napravili su 100 vježbi istezanja dok su se na satu Likovne kulture izražavali poput umjetnice Yayoi Kusame slikajući brojku 100. Za uspješan rad učenici su dobili i diplome te time zaokružili stoti dan ove nastavne godine.


Antonija Mamužić i Željka Ćaleta Car, učiteljice


Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije, a više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta)


[OPŠIRNIJE]



OSTVAREN ETWINNING PROJEKT „LOOP-ART ADVENTURES“ U 3.B RAZREDU
Martina Kolovrat / datum: 13. 6. 2024. 11:10

U školskoj godini 2023./2024. u 3.b razredu provodio se cjelogodišnji međunarodni eTwinning projekt. U njemu su sudjelovale osnovne škole i vrtići iz Hrvatske, Grčke, Turske, Rumunjske i Portugala.

Što bi bio LOOPING? Pranje zuba, doručak, sortiranje igračaka….U svakodnevnom životu ponavljaju se naše aktivnosti, to su svakodnevne „petlje“. Kroz mnoštvo aktivnosti učenici su shvatili koncept petlji u kodiranju dok su stvarali različite uzorke (spiralna umjetnost, duga, cvjetne latice, ćelije košnice, Svemir itd.). Korak po korak, slijedeći upute, oni su kodirali.

Učenici su upoznali koncepte kodiranja, razvijali vještine rješavanja problema, kreativnost i interes za STEM aktivnosti, prepoznavali i razumjeli obrasce te promovirali aktivnosti EU CodeWeek-a. Učenici su trebali posebno obilježiti Dan sigurnijeg interneta kao osnovicu pravilnog korištenja digitalnih sadržaja i prisustva na mreži.


Antonija Mamužić, učiteljica

Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije, a više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta)


[OPŠIRNIJE]



OSTVAREN ETWINNING PROJEKT; ŽIVIMO ZELENIJE I ODRŽIVIJE 2“ U 3.B RAZREDU
Martina Kolovrat / datum: 13. 6. 2024. 11:06

Cjelogodišnji projekt „Živimo zelenije i održivije 2“ ostvaren je u 3.b razredu u školskoj godini 2023./2024. U ovom međunarodnom projektu sudjelovale su škole iz Republike Hrvatske i Srbije.

Na kreativan način učenici su poticani na sudjelovanje u ekološkim aktivnostima škole, lokalne zajednice i šire. U projektu smo odrađivali zajedničke aktivnosti projektnih partnera koje su bile usmjerene na održiviji način života i primjenu ekoloških načela, ali i neke samostalne

Kroz godinu su učenici dobivali razne eko izazove kao što su briga o životinjama zimi, ugrožene biljke, ugrožene životinje, zaštita pčela, zaštita voda, recikliranje, eko modna revija i slično. Sijali smo i sadili bob, češnjak, rajčicu, tikvice, krastavce i sl. Završna evaluacija je pokazala kako se učenicima svidio projekt i njegove aktivnosti i kako bi u ga u budućnosti voljeli ponoviti.


Antonija Mamužić, učiteljica

Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije, a više detalja o projektu nalazi se na TwinSpace-u (virtualnom prostoru eTwinning projekta)


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju