« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Početkom rada naše škole postali smo prva škola u županiji koja je imala organizirani produženi boravak. Bila je to novost i za roditelje. Pitanja je bilo mnogo. Često je u shvaćanju roditelja bila prisutna poveznica kako je produženi boravak samo pisanje domaćih zadaća i čuvanje djece. Takvo razmišljanje bilo je potaknuto i iskustvima roditelja iz pojedinih škola iz drugih dijelova Hrvatske.
Mi smo od početka izgrađivali svoj način rada. U Katoličkim školama u Rimu vidjeli smo što je sve moguće realizirati kvalitetnim poslijepodnevnim radom. Učiteljice produženog boravka, zajedno s učiteljicama iz jutarnje smjene te stručno-razvnojnom službom Škole sustavno su izgrađivale planove i programe rada produženog boravka. Naša specifičnost je Oratorij – preuzet iz salezijanske odgojne metode rada s djecom i mladima. Odgojna dimenzija produženog boravka i uloga učitelja u njemu je ogromna i vrlo prepoznata u Katoličkim školama.
Naše tri učiteljice, na poziv Jadranke Domazet, više savjetnice u Agenciji za odgoj I obrazovanje imale su priliku predstaviti način organiziranja i ostvarenja produženog boravka u našoj školi na seminarima za učitelje razredne nastave u Splitu,19. travnja te u Zadru 20. travnja 2017. Tema seminara je bila “Produženi boravak i cjelodnevni odgojno-obrazovni rad u osnovnoj školi”. O temi “Učitelj u produženom boravku”, govorila je učiteljica Željka Ćaleta-Car, o “Organizaciji rada u produženom boravku” učiteljica Antonija Mamužić, dok je o “Primjerima dobre prakse, primjerima aktivnosti za organizirano i slobodno vrijeme” govorila učiteljica Julija Crnogaća.
Evaluacija prisutnih sudionika i diskusija nakon predavanja pokazatelji su koliko su učiteljice kvalitetno realizirale postavljeni zadatak. Rad u produženom boravku izazov je za učitelje i učenike. Imajući na umu temeljne zakonitosti struke, a kao krajnji cilj cjelovit razvoj učenikove osobnosti temeljen na evanđeoskim vrednotama i želju da učenik kvalitetno, kreativno, korisno i ugodno provodi svoje vrijeme u školi, nebrojene se mogućnosti otvaraju učitelju u produženom boravku u ostvarenju istog.
s. Mandica Starčević, ravnateljica