preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 319618
Danas: 73
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PRODUŽENI BORAVAK I CJELODNEVNI ODGOJNO-OBRAZOVNI RAD U OSNOVNOJ ŠKOLI
Autor: S. Mandica Starčević, 21. 4. 2017.

Početkom rada naše škole postali smo prva škola u županiji koja je imala organizirani produženi boravak.  Bila je to novost  i za roditelje.  Pitanja je bilo mnogo. Često je u shvaćanju roditelja bila prisutna poveznica kako je produženi boravak samo pisanje domaćih zadaća i čuvanje djece. Takvo razmišljanje bilo je potaknuto  i iskustvima roditelja iz pojedinih škola iz drugih dijelova Hrvatske.

Mi smo od početka izgrađivali svoj način rada. U Katoličkim školama u Rimu vidjeli smo što je sve moguće realizirati kvalitetnim poslijepodnevnim radom. Učiteljice produženog boravka, zajedno s učiteljicama iz jutarnje smjene  te stručno-razvnojnom službom Škole sustavno su izgrađivale planove i programe rada produženog boravka. Naša specifičnost je Oratorij – preuzet iz salezijanske odgojne metode rada s djecom i mladima. Odgojna dimenzija produženog boravka i uloga učitelja u njemu je ogromna i vrlo prepoznata u Katoličkim školama.


Naše tri učiteljice, na poziv Jadranke Domazet, više savjetnice u Agenciji za odgoj I obrazovanje  imale su priliku  predstaviti način organiziranja i ostvarenja  produženog boravka u našoj školi na seminarima za učitelje razredne nastave u Splitu,19. travnja te u Zadru 20. travnja 2017.  Tema seminara je bila “Produženi boravak  i cjelodnevni odgojno-obrazovni rad u osnovnoj školi”. O temi “Učitelj u produženom boravku”, govorila je učiteljica Željka Ćaleta-Car, o “Organizaciji rada u produženom boravku” učiteljica Antonija Mamužić, dok je o “Primjerima dobre prakse, primjerima aktivnosti za organizirano i slobodno vrijeme” govorila učiteljica Julija Crnogaća. 
Evaluacija prisutnih sudionika i diskusija nakon predavanja pokazatelji su koliko su učiteljice kvalitetno realizirale postavljeni zadatak. Rad u produženom boravku izazov je za učitelje i učenike. Imajući na umu temeljne zakonitosti struke,  a kao krajnji cilj cjelovit razvoj učenikove  osobnosti temeljen na evanđeoskim vrednotama i želju da učenik kvalitetno, kreativno, korisno i ugodno provodi svoje vrijeme u školi, nebrojene se mogućnosti otvaraju učitelju  u produženom boravku u ostvarenju istog. 


                                                 s. Mandica Starčević, ravnateljica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju