preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 320188
Danas: 12
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
POSJET UČENIKA OSMIH RAZREDA KNINU I VUKOVARU
Autor: S. Mandica Starčević, 10. 4. 2019.

Grad heroj, Vukovar, kroz organizirane aktivnosti terenske nastave svakodnevno posjećuju učenici osmih razreda iz cijele Republike Hrvatske. Katolička osnovna škola svoj posjet imala je ove godine u terminu od 7. do 9. travnja. Neki od nas otišli su na put bez ideje što ćemo u Vukovaru zateći i što se prijelomne 1991. godine događalo u tom gradu. Neki su znali tek osnovne činjenice, dok je nekolicina izvrsno poznavala događaje Bitke za Vukovar.

U Vukovaru se za našeg boravka tako živo isprepleću prošlost od koje moramo naučiti životnu lekciju, sadašnjost i  budućnost koja je u rukama naših učenika, koji su i sami pred izazovom odluke odabira srednje škole i načina na koji će oni pridonositi našoj zemlji.

U 7 sati ujutro ispred škole učenici su mahnuli svojim roditeljima i krenuli na putovanje prema Vukovaru čija je prva stanica bio grad Knin. Kišnim ulicama krenuli smo na uspon prema tvrđavi, sve do hrvatske zastave koja se vijori na vrhu. S tog mjesta smo uputili ponosni pogled prema kraljevskom gradu, baš onako kako je prikazano kipom dr. Franje Tuđmana, prvog hrvatskog predsjednika. U kasnim poslijepodnevnim satima stigli smo u Memorijalni centar Domovinskog rata. Smjestili smo se u sobe hostela Dubrovnik i jedva dočekali malo protegnuti noge.


Drugog dana nakon doručka, održana su predavanja Domovinski rat i Bitka za Vukovar. U uvodnom predavanju o Domovinskom ratu učenici saznaju o društveno-političkoj situaciji u kojoj se Hrvatska nalazila unutar Jugoslavije te demokratskim procesima koji su doveli do stvaranja suverene i samostalne Republike Hrvatske te kako je ona obranjena u nametnutome ratu. Detaljno predavanje o tijeku bitke za Vukovar koja se odvijala u tri etape održao je pukovnik Pero Mihaljević, koji nas je također proveo Memorijalnim centrom te nas upoznao s vojnom opremom koju su koristili u ratu. Protivnik je očekivao da će osvajanje grada i okolnog područja, sve do zamišljene granice Velike Srbije, potrajati dvadesetak dana. Međutim, samo u Vukovaru rat je trajao 50 dana, nakon kojih slijedi još 87 dana opsade grada i žestokih borbi u kojim je omjer snaga bio 1:20. Vrijeme koje su Vukovarci kupili ostatku Hrvatske kako bi organizirali obranu bilo je vrlo važno za daljnji tijek rata. Ključna mjesta koja su opisana u predavanjima smo kroz dva dana posjetili na širem području grada Vukovara. Memorijalna mjesta koja smo obišli smo u pratnji vodiča su: groblje tenkova, kukuruzni put, vodotoranj, Borovo, Velepromet, memorijalno groblje, Ovčara, vukovarska bolnica.

Neka od ovih mjesta ostavila su snažan utisak, izazvala suze, tužne poglede, spontane molitve. Svoj doživljaj ukratko opisuje učenik Roko Barić:  Ekskurzija u Vukovaru je nešto što svako hrvatsko dijete mora proživjeti. Drugi dan je bio kišovit, oblačan i tih što je stvaralo atmosferu uništenog grada 1991., a dok smo putovali svako malo bih vidio neku razrušenu kuću punu rupa od metaka te bih se svaki put zagledao u nju i razmišljao. Sve je bilo odlično, no najviše me dirnula Ovčara. Sama pomisao da sam stajao ispred jame gdje je ubijeno i bačeno 200 ljudi je stvarala tako tužni ugođaj da je to teško opisati.

Slobodno vrijeme odlučili smo provesti u posjetu Muzeju vučedolske kulture, u šetnji gradom i odlaskom na svetu misu u crkvu sv. Filipa i Jakova.

Svoj posjet Vukovaru završili smo u Školi mira, uz poticajne misli brigadira Petra Ćavara. Nakon predavanja održan je kviz u kojem su sudjelovale tri škole iz  Šibenika, jedna iz Makarske i jedna iz Dicma. Predstavnici naše škole bili su Lucija Krnić i Roko Barić koji su se pokazi kao vrsni poznavaoci događaja u Vukovaru i osvojili 3. mjesto. Grad Vukovar bio je potpuno uništen, 90 % infrastrukture bilo je razrušeno. Čitava povijest toga grada je potpuno materijalno izbrisana, ali je grad ostao živjeti u srcima Vukovarčana koji su ga obnovili sa željom da se zapamtiti, kako se više nikad ne bi  ponovilo.

Jelena Škugor, učiteljica Matematike





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju