preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 319907
Danas: 26
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Predavanje o strategijama učenja
Autor: Ivana Petrak, 17. 5. 2012.

Dana 17. svibnja u našoj školi smo započeli sa novom koncepcijom stručnog usavršavanja. Naime, od ove godine Agencija za odgoj i obrazovanje nudi stručno usavršavanje učiteljskim vijećima o temama za koje u školi trenutno nema dovoljno kompetentnih profila. S obzirom da u školi nemamo stručnog suradnika psihologa, mi smo se odlučili za temu iz tog područja.

Predavanje o strategijama učenja nam je na sjednici UV održala psihologinja OŠ Jurja Šižgorića  Gorana Bilušić. Nakon kratkog osvrta o teorijama učenja kroz povijest, svoju pozornost je usmjerila na tzv. samoregulirajuće učenje, na čiji uspjeh utječu kognitivne, metakognitivne i motivacijske komponente. Glavna karakteristika ovog učenja je da je učenik sposoban da izabere, kombinira i koordinira kognitivnim strategijama na efikasan način. Zadaća škole je učenike naučiti kako uspješno učiti, te kako pratiti i regulirati vlastito učenje. Bitne komponente ove strategije su: postavljanje ciljeva učenja, planiranje, samomotivacija, kontrola pažnje, fleksibilno korištenje strategija učenja, samoopažanje, spremnost za traženje pomoći, te samoevaluacija.


Učitelji trebaju učenike poticati na:

  • Aktivno slušanje
  • Ponavljanje i korištenje mnemotehnika
  • Postavljanje  pitanja za razumijevanje
  • Izradu bilježaka
  • Selektivno podcrtavanje
  • Sažimanje

Najlakši način da se učenike nauči samoregulirajućem učenju je korištenje sljedećih metoda:

  1. DEMONSTRACIJA: - ja radim, ti gledaš
  2. VOĐENA VJEŽBA: - ja radim, ti pomažeš
  3. SAMOSTALNA VJEŽBA: -ti radiš, ja pomažem
  4. PRIMJENA: -ti radiš, ja gledam

Naučiti učiti nije lako, stoga je naša dužnost učenike naučiti što uspješnijem učenju, a to znači uz što manje vremena i napora naučiti što više, a stečeno znanje znati primijeniti što bolje u svakodnevnom životu.

 

Ivana Bakotić, prof. pedagogije





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju