preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 320890
Danas: 48
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
100. DAN ŠKOLE
Autor: Martina Kolovrat, 10. 2. 2023.

   

Stoti dan škole obilježava se u veljači u brojnim europskim zemljama. Već tradicionalno, učenici razredne nastave s nestrpljenjem su dočekali stoti dan boravka u školi kako bi se mogli zabaviti i učiti bez udžbenika. Proslava se održala u učionicama razredne nastave 9. veljače 2023. kroz različite kreativne aktivnosti. Učenici su različitim metodama i oblicima rada ostvarili odgojno-obrazovne ishode, razvijali temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijali socijalne vještine.


Učenici 1.a izvodili su vježbe za cijelo tijelo u znaku broja 100 i ilustrirali su kako će izgledati sa 100 godina. Odgovarali su što bi kupili za 100 eura kao i što bi voljeli imati stotinu i sl. Za kraj su ukrasili svoje straničnike brojkom 100.
Učenici 1.b razreda likovno su se izražavali i slikali sebe kao stogodišnjake. U popodnevnom dijelu nastave radili su 10 vježbi s 10 ponavljanja te su nabrajali što će sve napraviti do stotog rođendana. 
Učenici 2.a razreda u nastavi Hrvatskog jezika čitali su tekst Stočudovište (koje ukupno ima 100 dijelova tijela), a razumijevanje pročitanog provjeravali su crtanjem. U skupinama su pisali 100 riječi zasićenih glasovima č i ć. U nastavi Matematike igrali su igru kockicama u paru Tko će brže do 100? u kojoj su zbrajali dobivene brojeve u nizu brojeva do 100. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture u uvodnom dijelu trčali su 10 puta s 10 zadanih zadataka i izvodili su 10 vježbi s 10 ponavljanja. Trčali su na 100 m te obarali razredni rekord uz poticanje zajedništva pri ostvarivanju cilja. U završnom dijelu sata izvodili su 100 vježbi disanja. 
Učenici 2.b razreda u poslijepodnevnom dijelu nastave izradili su naočale u obliku broja 100, a zatim su izveli 100 motoričkih gibanja (poskoke, čučnjeve, zvijezde…) te su zbrajali koliko su čega izveli kako bi ukupan zbroj bio 100. U digitalnom alatu WordArt pisali su 100 lijepih riječi i napisali su sastavak „Što sve želim postići prije stotog rođendana?“ Putem aplikacije AgingBooth učenici su mogli vidjeti kako bi trebali izgledati kao starci što ih je jako nasmijalo i razveselilo. Svoju spretnost su iskazali gradeći građevinu od 100 čaša. Pomoću mobitela su očitali qr code u kojem su pronašli uglazbljenu himnu stotog dana škole. Za kraj su u digitalnom alatu Mentimetar ocijenili današnje aktivnosti.
Učenici 3.a razreda u nastavi Hrvatskog jezika ponavljali su vrste riječi pa su u skupinama pisali 100 imenica, 100 glagola i 100 pridjeva. Također, rješavali su osmosmjerke u kojima su se krili pojmovi koji sadrže riječ sto. Iz kataloga trgovačkih lanaca izrezivali su namirnice s cijenama te izradili popis za kupnju u vrijednosti 100 eura. U digitalnom alatu Jigsaw planet slagali su puzzle sa slikom brojke 100. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture igrali su štafetnu igru u kojoj su natjecali skupljajući „stotke“. Zabavljali su se koristeći aplikaciju AgingBooth u kojoj su mogli vidjeti sebe kao stogodišnjake. U popodnevnom dijelu nastave učenici su pisali svojih 100 najboljih stvari u školi. U digitalnom alatu Lino.it pisali su svoje dojmove s proslave stotog dana škole dok su evaluaciju prikazali u alatu Classroomscreen. Na kraju nastavnog dana učenici su dobili diplomu za 100 uspješnih dana škole. 
Učenici 3.b razreda u nastavi Hrvatskog jezika u skupinama su prepričavali po planu u roku 100 sekundi. Natjecali su se u igri „osvajanja“ riječi koje u sebi sadrže riječ sto i slagali rečenice. 
Učenici 4.a i 4.b zajedno su obilježili stoti dan škole kroz nastavne predmete Hrvatski jezik, Matematiku i Likovnu kulturu. Izradili su sebe kao naborane stogodišnjake i analizirali pisane sastavke na temu "Što bi da imam 100..." Najviše su se oduševili šaljivom sastavku "Što bih da imam 100 kuna?".
 
Integriranim danom i kroz niz provedenih aktivnosti učenici su stekli kompetencije  komuniciranja na materinjem jeziku, razvijali su projektno i tjelesno zdravstveno područje koje se integriralo kroz sve nastavne predmete. Vođenim igrama osvijestili su osobni i socijalni razvoj unutar zajednice. Stoti dan škole bio je prepun zabave, igre i novih učenja, ispunjen pozitivnom atmosferom i nadom da će i preostali nastavni dani biti zanimljivi, kreativni i radosni. 
 
  Željka Ćaleta Car i Antonija Mamužić, učiteljice
Više fotografija pogledajte na našoj Facebook stranici. 
 




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju