preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 321213
Danas: 135
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
POVODOM DANA LOGIKE ODRŽANO PRVO ŠKOLSKO NATJECANJE U SLAGANJU 3D EDUKATIVNE IGRE
Autor: Martina Kolovrat, 15. 1. 2024.

U našoj školi je u petak, 12. siječnja 2024. godine po prvi put održano školsko natjecanje u slaganju 3D edukativne igre "Matematika u 3D svijetu: jedan, dva, tri - sada slažeš ti!". Natjecanje je organizirano povodom Svjetskog dana logike, koji se obilježava 14. siječnja i poslužilo je kao sjajan način za istraživanje i primjenu logičkog razmišljanja u praksi. Ovaj projekt, koji je započeo kao dio izvannastavne aktivnosti "3D svijet" brzo je prerastao u značajnu inicijativu koja je uključila cijelu školu. Igra se razvija već drugu godinu za redom, a nastala iz projekta „Matematika u 3D svijetu“ i treća je u nizu 3D matematičko-didaktičkih igara pod vodstvom Josipe Baljkas Klisović, učiteljice Informatike. 


Vođenje i mentorstvo omogućili su učenicima da steknu praktične vještine u 3D modeliranju i printanju te su ujedno imali i ključnu ulogu u razvoju edukativnih materijala koji su se koristili u natjecanju. Inspiracija za projekt potekla je iz razgovora s Marijanom Rupić, edukacijskom rehabilitatoricom, odnosno stalne potrebe za didaktičkim igrama, a sve kako bi još više mogla pomoći učenicima s teškoćama u svladavanju matematike i logike. Modificiranjem već stvorenih igara i izrađivanjem u 3D formatu, projekt "Matematika u 3D svijetu" uspješno je spojio klasične metode učenja s modernim tehnološkim inovacijama čime se otvorila potpuno nova dimenzija edukativnih iskustava. Svaka od igara ima svoj jedinstveni fokus i pristup učenju matematike, a nazivi igara odražavaju njihovu svrhu i ciljeve. Prva igra, "Matematika u 3D svijetu: jedan, dva, tri - sada brojiš ti!" usmjerena je na osnovne matematičke operacije i brojanje. Druga igra, "Matematika u 3D svijetu: jedan, dva, tri - sada množiš ti!", fokusira se na više matematičke operacije poput množenja, a treća igra, „Matematika u 3D svijetu: jedan, dva, tri - sada slažeš ti!", koja je bila u središtu ovog natjecanja, potiče razvoj matematičko-logičkih vještina kroz izazovno slaganje 3D modela. Sve tri igre su pažljivo dizajnirane kako bi potaknule kognitivni razvoj, razvoj fine motorike te vježbu koordinacije oko-ruka, pružajući učenicima zabavan i interaktivan način za učenje i primjenu matematičkih vještina.

Natjecanje je započelo u 8:30 sati ujutro i trajalo je sve do 15 sati, tijekom kojeg su natjecatelji pokazali svoje vještine u slaganju ove matematičko-logičke igre. Sudjelovalo je 207 natjecatelja od ukupno 359 učenika i djelatnika škole. Atmosfera u predvorju škole bila je ispunjena pozitivnom energijom, gdje su se sudionici natjecali, navijali jedni za druge i prije svega odlično zabavljali. Također, natjecanje je bilo prilika da se pokaže kako se kroz igru može poticati logičko razmišljanje, u skladu s duhom Svjetskog dana logike. Osim što je bilo zabavno, događaj je poslužio kao sjajan primjer primjene tehnologije u obrazovanju. U realizaciji ovog projekta posebno se istaknula suradnja s Jelenom Škugor, učiteljicom Matematike koja se pridružila u organizaciji i provedbi natjecanja osiguravajući da svaki aspekt natjecanja bude pažljivo proveden. Zahvaljujući timskom radu, natjecanje je postalo izuzetna prilika za učenike i djelatnike da se okušaju u novim izazovima te pokažu svoje vještine.

Među natjecateljima posebno se istaklo 49 sudionika koji su uspjeli složiti igru u vremenu kraćem od 10 minuta. S ponosom ističemo uspjeh naših učenika, posebno Šimice Klare Piližote iz 5. a razreda, Nike Šparade iz 7. b razreda i Jakova Marasovića iz 7. a razreda, koji su osvojili prva tri mjesta u natjecanju. Također, pohvaljujemo izuzetne nastupe naših djelatnika Ive Labora, Dragane Bure i Nade Skelin, ali i svih ostalih, koji su pokazali da učenje i izazovi ne poznaju granice. Proglašenje pobjednika održalo se u ponedjeljak, 15. siječnja u 10:25 sati tijekom velikog odmora, gdje su najbrži natjecatelji bili nagrađeni i pohvaljeni za svoj trud i vještine.

Naša škola ponosna je što je domaćin ovakvog događaja, koji ne samo da obogaćuje obrazovni iskustvo učenika, već i potiče zajedništvo i kreativnost. Ovo natjecanje još je jedan korak u našem nastojanju da obrazovanje učinimo inovativnim, inkluzivnim i zabavnim za sve, istovremeno naglašavajući važnost logičkog razmišljanja i kritičke analize u obrazovnom procesu.

Zahvaljujemo svim sudionicima na njihovom entuzijazmu i odličnim rezultatima. Vaš poticaj i želja za igrom učinili su ovo natjecanje nezaboravnim događajem. Čestitamo pobjednicima i s nestrpljenjem očekujemo budući razvoj te daljnje inovacije koje će proizaći iz projekta "Matematika u 3D svijetu".

Josipa Baljkas Klisović, učiteljica Informatike

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju