preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 321217
Danas: 139
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
STOTI DAN ŠKOLE
Autor: Martina Kolovrat, 10. 2. 2024.

 
Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Ideja obilježavanja stotog nastavnog dana krenula je iz Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono, a projekt se provodi preko eTwinning platforme i svake se godine u obilježavanje stotog dana škole uključuje sve više učitelja.
Učenici Katoličke osnovne škole već godinama sudjeluju u ovom projektu i s nestrpljenjem očekuju proslavu stotog nastavnog dana. 

U  ovoj nastavnoj godini, točnije 9. veljače 2024.  iza njih je 100 dana prijateljstva, učenja, sreće, ponekad tuge, ali i jako puno radosti.  Za ovo obilježavanje učiteljice su pripremile različite aktivnosti kojima su se zabavili s učenicima, a svi zajedno su ponešto i naučili.

Učenici 1.a razreda na satu Tjelesne i zdravstvene kulture napravili su 100 vježbi, zatim su na satu Hrvatskog jezika ispisali 100 riječi, a zabavili su se i crtanjem čudovišta Stotka kao i dizajniranjem naočala u obliku broja 100. Uživali su i pjevajući himnu stotog dana škole. Svakoj aktivnosti su pristupili s velikim veseljem i smijehom.

Učenici 1.b razreda su se predstavili (napisali nešto o sebi) u 100 riječi, nabrajali su i zabilježili sve ono što prije 100 dana nisu znali, a sad su naučili. Izmijenili su međusobno 100 zagrljaja te su se kroz jutarnju šetnju fotografirali nakon 100 prijeđenih koraka.

Učenici 2.a razreda su na satu Hrvatskog jezika stoti dan obilježili osmišljavanjem i zapisivanjem 100 rečenica dok su na satu Likovne kulture bojili i izrezivali prigodne naočale.

Učenici 2.b razreda na satu Tjelesne i zdravstvene kulture izveli su 100 vježbi istezanja (10 vježbi po 10 ponavljanja).

Učenici 3.a razreda na satu Hrvatskog jezika u skupinama su na papire pisali 10 puta po 10 imenica, 10 pridjeva i 10 glagola nasumično. Potom su ih spojili u 100 smiješnih rečenica.

Riješili su i 100 matematičkih zadataka pisanog zbrajanja i oduzimanja troznamenkastih brojeva. Na satu Glazbene kulture pokazali su izvrsnu kreativnost i unutar glazbenog stvaralaštva na zadanu glazbu osmislili stihove vlastite pjesme za stoti dan te ju snimili. Za kraj su se počastili sa stotinu slatkih štapića.

Učenici 3.b razreda su odradili 10 x 10 motoričkih vježbi, smišljali su matematičke zadatke čiji rezultat iznosi 100, pronašli su na geografskoj karti 100 naseljenih mjesta i pravilno ih zapisali. Smišljali su i zapisivali rečenice o tome što bi učinili sa 100 E, što će se dogoditi za 100 dana, što mogu 100 puta učiniti i sl. U digitalnom alatu Kleki – Paint Tool crtali su stogodišnjaka. Gađali su metu i natjecali se tko će prije doći do 100 bodova, a najviše smijeha i zabave su donijele igre s „padobranom“ sa 100 loptica.

Učenici 4.a razreda na satu Prirode i društva pronašli su na geografskoj karti Hrvatske 100 gradova i sela te ih smještali u pripadajuće zavičaje. Na satu Hrvatskog jezika pisali su 100 lijepih riječi koje su im bila motivacija za izražavanje pozitivnih osobina njihovih prijatelja. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture napravili su 100 vježbi istezanja dok su se na satu Likovne kulture izražavali poput umjetnice Yayoi Kusame slikajući brojku 100. Za uspješan rad učenici su dobili i diplome te time zaokružili stoti dan ove nastavne godine.

Učenici 4.b razreda stoti dan proslavili su sportski i to utrkujući se na 100 m.

Iako je stoti dan škole bio ispunjen smijehom, pjesmom i veseljem učenici su u vođenim aktivnostima ostvarili sve odgojno-obrazovne ciljeve i ishode te samostalnim i timskim radom razvijali socijalne i građanske vještine.

 Željka Ćaleta Car, Antonija Mamužić

Više fotografija pogledati klikom na našu društvenu mrežu Facebook.

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju